سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

فرهنگیان البرز با ولایت تجدید میثاق کردند

 به گزارش ایرنا، در این میثاق نامه آمده است که ۹ دی روز بصیرت، معرفت و ولایت مداری، جهاد اکبر و نه گفتن به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و تجدید عهد و پیمان با مقام معظم رهبری است.

شهید قاسم‌سلیمانی سرداری بزرگ و سرباز مطیع محض ولایت بود که با ابتکارات نظامی و امنیتی که داشتند توطئه و تهدیدات علیه کشورمان را در نطفه خفه کردند.

مکتب و سیره سردار شهید سلیمانی امروز به یک مکتب ضد ظلم و ضد استکباری تبدیل شده و جوانان بسیاری را برای مقابله با استکبار تربیت خواهد کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز  در حاشیه همایش میثاق امت با ولایت فرهنگیان استان البرز که در کانون امام علی (ع) کرج برگزارشد،گفت: ۹ دی، روز پیوند با ولایت، رهبری و حمایت از نظام اسلامی و روز رسوا شدن فتنه گران است.

فرشته فهمیده خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور گسترده در راهپیمایی دشمن شکن، علیه فتنه‌گران توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و بار دیگر شعور سیاسی و دینی خود را به نمایش گذاشتند.

وی بیان داشت: ملت ایران در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز یک فتنه بزرگ که از سوی دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته بود را خنثی کردند و با حمایت قاطع از ولایت فقیه نقشه‌های بدخواهان نظام را بی‌اثر کردند.

وی تصریح کرد: متولیان تعلیم و تربیت در تبیین روشنگری دهه بصیرت و گام دوم انقلاب رسالت خطیری بردوش دارند.

فهمیده ادامه داد: در این روز همه با شور و نشاط در صحنه حمایت از ولایت حاضر می شوند تا بگوییند تابع ولی امر مسلمین هستند.

وی عنوان کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری در چله دوم انقلاب باید دوشادوش هم حرکت کنیم

وی در ادامه به ۱۳ دی سالروز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداخت و یادآورشد: باید روز بزرگداشت جبهه مقاومت و معرفی مکتب این شهید بزرگوار به بهترین شکل در جامعه اجرا شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزافزود: حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته شاخص مکتب امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی بود، این شهید عزیز، چهره درخشان و جهانی مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود که عجز و ناتوانی دشمنان را در مقابل اسلام نشان داد.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی، جنایتکار و شقی بودن آمریکا را به جهانیان نشان داد، گفت: شهید سلیمانی در دوران حیات مبارکش عامل شکست دشمنان بود و شهادتش هم عامل روسیاهی و زبونی آنها شد.

فهمیده تاکید کرد: لازم است که ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی به عنوان یک قهرمان ملی و جهانی با ابزارهای مختلف به خصوص ابزار هنر به تصویر کشیده شده و به جهانیان نشان داده شود.

استان البرز حدود ۵۱۲ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی شاغل دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …