سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

استاندار: اتاق فکر فعالان اقتصادی البرز تشکیل می شود

مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در نشست با روسای شهرک های صنعتی استان البرز افزود: مشارکت و جلب همراهی فعالان اقتصادی در شهرک های صنعتی موجب شکوفایی و تحول شهرک ها و به تبع آن اقتصاد استان خواهد شد.
وی ادامه داد: روسای شهرک ها مواردی که در حوزه های مختلف توسعه شهرک های صنعتی نیاز به مکاتبه با مسوولان ملی دارد، اعلام کنند تا پیگیری کنیم ؛اولویت اصلی خود را حل موضوعات اقتصادی قرار دادم چرا که بر این باور هستم حل بخش بزرگی از معضلات کشور در گرو گره گشایی از اقتصاد است.
عبداللهی افزود: باید علت یابی کنیم  و پس از احصا مشکلات براساس خردجمعی نسبت به حل آنها اقدام کنیم.
استاندار البرز گفت: البرز با ظرفیت های بزرگی که دارد می تواند سهم بزرگتری در صادرات کشور داشته باشد و ما باید با همدلی و هم افزایی، بستر این امر را فراهم کنیم.
وی بیان داشت:  معتقدم که می توانیم بسیاری از موانع و مشکلات را با توان داخل استان و ظرفیت فعالان اقتصادی برطرف کنیم از این رو اتاق فکر فعالان اقتصادی استان تشکیل می شود.
عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر راه اندازی نمایشگاه دائمی البرزتصریح کرد: تحقق این امر  موجب می شود  تا تولیدکنندگان محل دائمی عرضه و معرفی محصولات خود را داشته باشند.
وی افزود: تمامی شهرک های صنعتی البرز نیز باید نسبت به راه اندازی نمایشگاه محصولات واحدهای مستقر و طراحی و اجرای تور مجازی از فعالیت های شهرک اقدام کنند.
استاندار البرز گفت: البرز این ظرفیت را دارد که انبارهای مکانیزه را راه اندازی کرده و بهره اقتصادی نیز از این امکان داشته باشد.
وی افزود: شهرک های صنعتی باید در خصوص زیباسازی محیط  و نصب المان در شهرک و ساماندهی آن اقدام کنند.
عبداللهی گفت: همچنین تمامی شهرک ها باید با استفاده از مشارکت واحدهای مستقر، نسبت به ایجاد تصفیه خانه های فاضلاب و بازچرخانی آب و همچنین راه اندازی کارخانه های «سی اچ پی»

برای  تولید برق اهتمام داشته باشند.
وی ادامه داد:به طور قطع برای ایجاد تحول اقتصادی و گره گشایی از مسیر تولید و صادرات، در کنار فعالان اقتصادی خواهم بود و این جلسات برای احصا و حل مشکلات استمرار دارد.

بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …