سه شنبه , 28 فروردین 1403

سامانه جدید کارفرمایان در تامین اجتماعی فعال شد

وی افزود: سامانه قدیمی  امکان ارائه برخی از قابلیت‌ها را به کارفرمایان را نداشت و  از ابتدای  اردیبهشت ماه  جاری غیرفعال شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز تصریح کرد: از ابتدای اردیبهشت امکان ارسال لیست  بیمه برای کارفرمایان  فقط  از طریق درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir فراهم می باشد.

سعدزاده گفت: کارفرمایان در صورت ثبت نام قبلی در سامانه جدید می توانند با کد کاربری و رمز عبور وارد سامانه es.tamin.ir شده و از منوی کارفرمایان ، امور ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارگران کارگاه خود را انجام دهند.

وی افزود: در صورتی که کارفرمایی هنوز کد کاربری و رمز عبور برای سامانه جدید دریافت نکرده است می بایست با ورود به سامانه جدید  es.tamin.ir  نسبت به ثبت نام و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

کارفرمایان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در ورود به سامانه جدید می توانند با شماره ۱۴۲۰ تماس گرفته و یا به شعبه مربوطه مراجعه و راهنمایی لازم را به صورت تلفنی دریافت کنند و در صورت عدم رفع مشکل، کارفرما می بایست به شعبه تامین اجتماعی خود مراجعه و پیگیری نمایند.

به گفته ی مدیر کل استان، دریافت برگ پرداخت رانندگان انفرادی، کارگران ساختمانی و سایر بیمه شدگان خاص از طریق سامانه صدرالاشاره تا اطلاع بعدی امکانپذیر می باشد.

سعدزاده تاکید کرد: کارفرمایان به منظور جلوگیری از هر گونه مشکل، پرداخت حق بیمه کارگاه را به روزهای پایانی ماه موکول نکنند.

۳۰ هزار کارگاه در استان البرز فعال هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …