دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

آغاز سنجش ترازو‌های سبک در البرز

مدیرکل استاندارد البرز گفت: طبق برنامه‌ریزی‌‎های انجام شده نظارت و آزمون‌های ادواری وسایل سنجش توزین سبک (انواع ترازو‌ها و باسکول‌های متحرک) مورد استفاده صنوف در استان البرز آغاز شده است.

آغاز سنجش ترازو‌های سبک در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، محمد حسین طاهری افزود: بر این اساس انجام این آزمون‌ها به استناد ماده ۱۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، اجباری است.

مدیرکل استاندارد البرز گفت: به منظور اطمینان از صحت عملکرد وسایل توزین سبک مورد استفاده در داد و ستد عمومی و صنوف، شهروندان به برچسب صحت عملکرد بر روی ترازو‌ها دقت کنند.

او اضافه کرد: بر روی ترازو‌هایی که صحت عملکرد آن‌ها تأیید شده برچسب صحت عملکرد که دارای تاریخ آزمون و اعتبار است الصاق می‌شود که باید در دید عموم قرار گیرد.

به گفته مدیر کل استاندارد البرز: کاربرد علامت استاندارد ایران نشانگر تعهد تولید کننده یا ارایه کننده محصول با رعایت ضوابط و موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استاندارد ملی است و عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ یا تلفن شماره ۳۲۸۶۷۹۲۷-۰۲۶ اطلاع رسانی نمایند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …