شنبه , 15 اردیبهشت 1403

ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز در کرج آغاز شد

به گزارش ایرنا، عملیات ساخت این مدرسه به همت خیر نیکو کار « سید جلال نصری»  با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در منطقه کم برخوردار رضوانیه کمالشهر درحوزه آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج کلنگ زنی و شروع شد.

زمین این مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)  به آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج واگذار شده است.

این مدرسه خیر ساز  با زیربنای یک هزار و ۸۹۰ متر مربع در سه طبقه احداث می گردد.

« محسن زارعی »معاون وزیر و رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش در این آیین گفت: مدرسه سازی کار خیری است که تا قیام قیامت باقی می ماند و باقی الصالحات است.

وی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز در سراسر کشور به کمک تعلیم و تربیت آمده اند،افزود: هردانش آموزی که دراین مدارس تحصیل می کند خیر آن به خیرو خانواده اش می رسد.

وی بیان داشت: زبان ما در قدردانی از خیرین مدرسه ساز قاصر است زیرا خدمتی که این عزیزان به دانش آموزان می کنند ارزش بالایی دارد.

زارعی تصریح کرد: خیران مدرسه ساز به رشد و تعالی دانش آموزان کمک می کند که این تفکر نه تنها ارزشمند بلکه در جامعه یک نوع فرهنگ سازی است.

وی ادامه داد: برای تامین کلاس های درس در استان های مختلف در کنارحمایت های دولت نیاز به مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه سازی است.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …