جمعه , 10 فروردین 1403

معاون فرماندار: برخی پروژه های عمرانی فردیس زمانبر شده است

بهزاد پرویزی  روز سه شنبه در نشست بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان فردیس  افزود:  تکمیل تقاطع بزرگ غیر همسطح سرحدآباد یکی از این پروژه های مهم است که اعتبار آن از محل ارزش افزوده فاقد دهیاری اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: تاخیر در تکمیل این پروژه با مشکلاتی برای مردم همراه شده که باید هر چه سریع تر برای روان سازی ترافیک به تکمیل آن همت گماشت.

معاون برنامه ریزی فرمانداری فردیس  با بیان اینکه این پروژه حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت : تقاطع مذکور در مسیر راه آهن قرار داشته که این امر بر مشکلات پروژه افزوده است و در زمان بارندگی مشکلات آن برای مردم مضاعف می شود.

پرویزی  اظهار داشت: مقرر شد که شهرداری فردیس تقاطع  غیر همسطح سرحدآباد را تا پایان امسال به سرانجام برساند.

معاون فرماندار فردیس گفت: این پروژه بر اساس نظر و نقشه شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اجرا می شود و به دلیل  زمانبر شده است.

پرویزی افزود: مبالغی اعتبار در حوزه ارزش افزوده فاقد دهیاری برای سرحدآباد و سپیدشت فردیس  در نظر گرفته که  از شهرداری فردیس انتظار داریم پروژه های عمرانی برای فرمانداری تعریف کندتا از نظر مالی تامین شوند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس  با بیان اینکه سرعت برخی پروژه های عمرانی شهرداری فردیس کند است، گفت: پروژه  بلوار کیاتل،آسفالت معابر و بلوارهای فاقد روشنایی معابر احتیاج به سرعت عمل دارد.

وی بیان داشت : یکی از درخواست های اساسی شهروندان  فردیس افزایش تعداد اتوبوس ها است که  قرارداد خرید ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید برای این شهر در حال پیگیری است.

وی بیان داشت: مستقل نشدن سازمان حمل و نقل شهرداری فردیس یکی از مشکلات است و ناوگان تاکسیرانی باید نوسازی شود.

وی با اشاره به اینکه بار اصلی توسعه شهرستان فردیس بر دوش شهرداری های فردیس و مشکین دشت است ، گفت: بیشتر ادارات استان البرز حاضر نیستند حتی اجاره ساختمان نمایندگی های خود را در فردیس پرداخت کنند و از شهرداری ها انتظار دارند که هزینه اجاره ساختمان این ادارات را پرداخت نمایند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس از دستگاههای اجرایی خواست آورده ای برای شهرستان فردیس داشته باشند و منتظر مساعدت فرمانداری و شورای شهر فردیس نباشند.

شهرستان فردیس با حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

این شهرستان سال ۹۲ از کرج منفک و ارتقا یافت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …