دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز: ردّ پای رقبای رئیس‌جمهور در امور اجرایی مشاهده می‌شود/ دولت مانع سرخوردگی جریان حزب‌اللهی شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در جلسه شورای اداری استان البرز که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز از جهات مختلف محروم است که در این فرصت کم زمان تبیین همه محرومیت‌ها نیست.

وی افزود: سفر ریاست جمهوری کار است و مسایل مهم استان در سفر ارزیابی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه در سفرهای استانی مشکلات مختلف مشکلات احصا و پیگیری می‌شود ، بیان کرد: موضوع پیگیری مطالبات مردمی و به نتیجه رساندن مطالبات بعد از سفر  از موضوعات مهم و اساسی سفرهای استانی است.

حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه از دولت جوان حزب الهی و انقلابی انتظار داریم سرعت و دقت در انتصابات  را فدای دیگر امور  نکنیم، گفت: مردم استان البرز به ارزش‌ها و روش‌های شما رای دادند و بعضاً ردپای رقبای شما در اجرای امور دیده می‌شود و باید مراقب بود این امر سبب سرخوردگی جریان حزب الهی نشود.

وی با اشاره به اینکه بررسی‌های لازم در مورد استان البرز انجام شده و البرز متراکم‌ترین استان از لحاظ جمعیتی است ، عنوان کرد: استان از مشکلات عدیده ای  رنج می برد و باید در این زمینه فکر  و اقدام عاجل انجام شود.

حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه از دولت انقلابی انتظار تامین بودجه مناسب برای استان البرز داریم، ادامه داد: سرانه تخت بیمارستانی از استاندار لازم بسیار پایین تر است و سرانه آموزشی هم بسیار نیازمند حمایت و توسعه است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه هر ساله جمعیت زیادی به استان البرز  اضافه می‌شود، تصریح کرد: بودجه ملی باید برای استان در نظر گرفته شود و انتظار این است که برای تکمیل متروی کرج بودجه ملی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه البرز در بودجه فرهنگی مشکلات زیادی دارد و باید به این امر توجه شود، ادامه داد: در این سفر هم برای بخش فرهنگ و هنر بودجه مناسبی در نظر گرفته نشده است که این موضوع نیازمند اهتمام جدی است.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …