یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

اجرای سوگواره حسینی با نوای قرآنی در البرز

جواد ملازاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سوگواره حسینی با نوای قرآنی به مسابقه فرازخوانی از آیات ۲۷ تا ۳۰ سوره مبارکه فجر اختصاص دارد تا در این فضای کرونایی روحیه مردم به خصوص نسل جوان و نوجوان را التیام داده شود زیرا این سه آیه قاریان به اباعبدالله الحسین (ع)‌نزدیک می کند.

وی اظهار داشت: این سوگواره برای سه رده سنی تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۲۹ سال و ۳۰ ساله به بالا اختصاص دارد و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آیات فوق را به شیوه قرائت تحقیق و بدون تکرار آیات تلاوت و آن را به صورت تصویری ضبط و به شماره ۰۹۱۲۰۵۰۴۹۳۹ از طریق شبکه ایتا ارسال کنند.

وی گفت: پس از تشکیل شورای قرآنی در مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج، تبلیغات اسلامی با همکاری شهرداری از پتانسیل فعالان قرآنی استفاده می کند به طوریکه به تازگی مسابقه تفسیر سوره فجر نیز برگزار شده است.

ملازاده با بیان اینکه داوری این مسابقات با تبلیغات اسلامی می باشد، افزود: در ماه مبارک رمضان نیز مسابقه حفظ آیت الکرسی رابرگزار کردیم که ۶۹۰ اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که از این میان ۱۴۴ جایزه نقدی به برترین ها اهدا شد.

وی یادآور شد که علاقمندان به شرکت در این سوگواره تا ۳۰ شهریور ماه مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند و آیین پایانی و اعلام برندگان نیز در ماه ربیع الاول برگزار خواهد شد.

مسوول دارالقران کریم تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد که شرکت کنندگان بایستی به همراه ارسال فایل تصویری خود، نام، نام خانوادگی، نام شهرستان، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه و ثابت خود را نیز ارسال کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …