جمعه , 10 فروردین 1403

حمله مسلحانه به ماموران پلیس در کرج/ شهادت یک بسیجی؛ ۵ مامور ناجا زخمی شدند + فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان اغتشاشات امروز که حوالی بهشت سکینه و کمال شهر کرج رخ داد، اغتشاشگران یک بسیجی را به شهادت رساندند.

نام بسیجی شهید «سید روح الله عجمیان» است که با ضربات چاقو از ناحیه کمر به شهادت رسیده است.

همچنین 5 مامور نیروی انتظامی هم مجروح شدند که حال دو نفر وخیم است

از حوالی ظهر امروز در محدوده کمال‌شهر ترافیک سنگینی در هر دو خط اتوبان کرج-قزوین شکل گرفته است. جمعی از اغتشاشگران در محدوده بهشت سکینه تلاش کردند تا مسیر تردد ماشین‌ها را مسدود کنند. 

اغتشاشگران ابتدا از ماشین‌ها می‌خواهند تا متوقف شوند و در صورت‌عدم توقف با سنگ به سمت آن خودرو حمله می‌کنند. این اقدام باعث ایجاد ترافیک سنگین در هر دو خط اتوبان شده است.

در جریان درگیری بین نیروهای انتظامی و اغتشاشگران تعدادی از نیروهای انتظامی به شدت مجروح شده‌اند و به دلیل ترافیک سنگین هلی‌کوپتر هلال‌احمر برای انتقال این مصدومان به محل اعزام شده‌اند. 

همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!

* حمله وحشیانه اوباش مسلح به یک روحانی

در یکی از فیلم‌های اغتشاشات امروز در کرج که ضدانقلاب بیرون داده لباس یک روحانی در حال آتش‌زدن و هتک حرمت دیده می‌شود. 

بعدتر تصاویر یک روحانی که به شدت زخمی و خون‌آلود است بیرون آمده که گفته می‌شود همان فرد است. او در حال انتقال به بیمارستان بود.

در مجموع بیش از 20 فیلم کوتاه از کرج، به صورت روشنی افرادی سازماندهی شده دیده می‌شوند که جنگ خیابانی در منطقه راه انداخته‌اند. از آتش‌افروزی علیه اموال عمومی تا حمله به قصد قتل به دیگران.

*‌ تصاویری از حمله وحشیانه اوباش مسلح در کرج، از به خاک و خون کشیدن پلیس و شهادت مظلومانه یک بسیجی تا یک خاور سنگ برای ایجاد اغتشاش

 

 

انتهای پیام/

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …