سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

نمایشگاه «رویداد تا ثریا» البرز بسترساز رفع کاستی ها است

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، یداله مالمیر در بازدید از غرفه های طرح‌های فناورانه و پژوهشی این نمایشگاه، حضور تیم‌ های پژوهشی دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان در این مکان را گامی مهم  و بسیار با اهمیت در تقویت جایگاه شرکت‌های دانش بنیان در حوزه اقتصاد و تجارت کشور دانست.

وی گفت: عرضه ایده های دانشجویی و حتی دانش آموزی در قالب برگزاری چنین رویدادهایی با حضور سرمایه گذاران، فرصت  مناسبی را فراهم می آورد تا زمینه های مناسب برای تبدیل این ایده ها به کالاهای سرمایه ساز  فراهم‌ شود.

مالمیر نمایشگاه «رویداد تا ثریا» را سکوی پرتاب تبدیل ایده های فناورانه به طرح های مورد نیاز صنعت توصیف کرد وگفت: این طرح ها با سرمایه گذاری از سوی صنعتگران مواجه خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: برگزاری این نمایشگاه توسعه سطح تعامل صنعت و دانشگاه را همراه داشته باشد و بستر مناسبی را برای رفع موانع و  کاستی ها در مسیر تقویت ارتباط مراکز دانشگاهی، تولید کنندگان و صنعتگران را برطرف شود.

در غرفه های نمایشگاه شرکت کنندگان در شاخه های کشاورزی، هنر، پوشاک، پلیمر و شیمی، رایانه ، سلامت، پزشکی و ایمنی و  صنایع غذایی دستاوردهای حاصل طرح ها و ایده های فناورانه خویش را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده اند.

این نمایشگاه با حضور رییس سازمان بسیج علمی و پژوهشی کشور  دیروز دوشنبه در مرکز آموزش علمی کاربردی قند کرج و با حمایت اتاق بازرگانی البرز فعالیت خود را به مدت یک هفته آغاز کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …