یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

میراث البرز حضور پررنگی در اکسپوی۲۰۲۰دبی خواهند داشت

مرتضی نیکرو  روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طی نشستی هماهنگی های لازم برای معرفی توانمندی های استان البرز در حوزه های گردشگری و صنایع دستی انجام شد.

وی افزود: مقرر شد دبیرخانه استانی رویداد اکسپوی دبی در محل معاونت گردشگری تشکیل شده و احکام با توجه به تکالیف هرحوزه صادر شود.

نیکرو ادامه داد: همچنین با توجه به غرفه مشترک البرز با استان اصفهان به زودی نشستی مشترک با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برگزارخواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های البرز در حوزه‌های مختلف بیان داشت: این  البرز در شاخه‌های گوناگون حوزه گردشگری از قبیل اکوتوریسم، طبیعت‌گردی، سلامت و نیز معرفی آثار شاخص و فاخر در حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی می‌تواند حضوری پر قدرت داشته باشد.

نیکرو با تأکید بر لزوم استفاده از پتانسیل بالای بخش خصوصی تصریح کرد: زیر ساخت‌های لازم به منظور معرفی محصولات و حضور بخش خصوصی و بهره‌گیری از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه فراهم شده و با توجه به محدودیت فضا برای معرفی توانمندی‌های البرز به صورت مصور و در قالب رسانه از صاحبنظران حوزه مربوطه دعوت به همکاری شود.

معاون گردشگری البرز اظهار داشت: بهره‌برداری از ظرفیت بالقوه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و راهنمایان تور در نمایشگاه اکسپوی دبی زمینه را برای حضور گردشگران خارجی درالبرز و آشنایی با جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی فراهم می‌کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …