جمعه , 31 فروردین 1403

شرکت‌های دانش‌بنیان در اولویت واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان البرز قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حمیدرضا عقاب‌نشین در دیدار با فعالان اقتصادی و دانش بنیان استان البرز با اشاره به دستورالعمل حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار داشت: یکی از حمایت‌های  شرکت شهرک‌های صنعتی حمایت از صنایع دانش‌بنیان در بخش واگذاری زمین است.

وی افزود: برای فعالان این بخش  واگذاری حق بهره‌برداری زمین به صورت نقد و اقساط با شرایط ویژه 10 درصد نقد و الباقی در اقساط حداکثر 42 ماهه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز  تصریح کرد: در واگذاری حق بهره‌برداری زمین در اراضی حاصل از فسخ قراردادهای راکد به ویژه در مناطق پرتقاضا نیز اولویت با شرکت‌های دانش‌بنیان است.

بنا به گفته این مقام مسئول به‌زودی در شهرک‌های صنعتی دولتی زون‌های تخصصی برای استقرار واحدهای تولیدی دانش‌بنیان ایجاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از اعطای مشوق اجاره بهای دفتر در سال اول استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در مراکز خدمات فناوری و کسب و کار خبر داد و افزود: شناسایی واحدهای صنعتی مستعد و کمک به دانش‌بنیان شدن آنها از طریق مشاوران تخصصی کلینیک‌های خدمات کسب و کار نیز از اقدامات ویژه این شرکت در راستای شعار سال است.

وی اضافه کرد: برگزاری رویدادهای معرفی، عرضه فناوری و کمک به بازاریابی محصولات دانش‌بنیان از طریق فن بازارهای منطقه‌ای و راه‌اندازی سامانه شناسایی و رفع نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی در درگاه خدمات الکترونیکی به عنوان بستر تعامل واحدهای صنعتی و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان نیز در این راستا اجرایی شده است.

عقاب‌نشین تصریح کرد: توانمندسازی واحدهای صنعتی مستعد دانش‌بنیان شدن از طریق حمایت از برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی، تجاری‌سازی استارت‌آپ‌ها در رویدادهای کارآفرینی و تقویت ایده‌های نوآورانه در حوزه صنایع کوچک و متوسط از برنامه‌هایی است که آغاز شده و به‌زودی سرعت بیشتری می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …