چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

محدودیت منابع مالی مانع افتتاح واحدهای صنعتی در البرز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رامین ربیعی صبح شنبه در بازدید از یکی از واحدهای صنعتی استان البرز اظهار کرد: همه تلاش سازمان صمت معطوف برای مسئله است که بتواند همه ظرفیت‌های حمایتی ارگان‌ها و دستگاه‌های مسئول را به سمت و سوی بخش تولید هدایت نماید.

وی بیان کرد: علاوه بر امکان اشتغال‌زایی پایدار بخش تولید، این عرصه با ایجاد ظرفیت‌های صادراتی می‌تواند به رشد اقتصادی کشور نیز کمک شایان توجهی کند.

رئیس سازمان صمت البرزبا اشاره به احصای آمار واحدهای صنعتی و معدنی در شرف بهره‌برداری در این استان تصریح کرد: تسریع در روند تکمیل این واحدها در دستور کار ویژه این سازمان قرار دارد.

وی گفت: برای احداث و راه‌اندازی برخی از واحدهای صنعتی استان، سرمایه‌گذاری‌های عظیمی انجام گرفته که می‌توانند فرصت‌های اشتغال‌زایی بسیار بالایی نیز فراهم کنند، بنابراین رفع موانع و مشکلات آنها در سال پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است.

ربیعی تصریح کرد: برخی از واحدهای آماده بهره‌برداری در استان البرز در مراحل پایانی تکمیل پروژه خود با محدودیت مالی در تأمین سرمایه در گردش یا منابع لازم جهت تأمین ماشین مواجه هستند.

وی متذکر شد: احصای این آمار با هدف شناسایی همه موانع و حذف هر یک از آنها در مسیر تولید بوده است و امیدواریم با همکاری همه بخش‌ها در سطح استان به نتایج قابل قبولی در این حوزه دست یابیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …