یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

افتتاح مرکز نیکوکاری پاکبانان در کرج

مرکز نیکوکاری پاکبانان برای اولین بار در کشور، با هدف ارائه خدمات معیشتی در زمینه‌های مسکن، ازدواج، درمان، تحصیل و اعطای سبد کالا در کرج افتتاح شد.

افتتاح مرکز نیکوکاری پاکبانان در کرجبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، رئیس کمیته امداد امام (ره) منطقه یک کرج در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری پاکبانان کرج گفت: مرکز نیکوکاری پاکبانان باهدف ارائه خدمات معیشتی در زمینه‌های مسکن، ازدواج، درمان، تحصیل و اعطای سبد کالا به پاکبانان با استفاده از ظرفیت خیران، شهرداری کرج، مراکز نیکوکاری و هم‌افزایی کمیته امداد البرز افتتاح شد.

عبدالله طاهری، افزود: یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است.

او گفت: رویکرد محوری این مرکز توسعه مشارکت و حضور مستقیم خیران، شهرداری، مراکز نیکوکاری و هم‌افزایی کمیته امداد در برنامه‌های فقرزدایی است.

به گفته رئیس کمیته امداد امام (ره) منطقه یک کرج در مراسم افتتاح این مرکز در اولین اقدام مشترک با امداد امام (ره) تعداد ۲ هزار بسته معیشتی بین پاکبانان کرج توزیع شد.

از تمام خیران دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، نیازمندان را یاری کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …