جمعه , 10 فروردین 1403

وضعیت معیشت قشر متوسط در حال بهبود است

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی ظهر سه‌شنبه در نشست مرکزی ارتباطات دولت و روحانیت که در کرج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مسائلی که همواره مد نظر جامعه روحانیت به عنوان یک دغدغه قرار دارد وضعیت معیشت قشر متوسط است.

وی بیان کرد: اگر شاخص‌ها را در نظر بگیریم متوجه می‌شویم که این وضعیت در حال بهبود است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: دولت با یک برنامه‌ریزی صحیح حقوق ضعیف‌ترین حقوق‌بگیران یعنی کارگران ۵۷ درصد را افزایش داد تا بتواند وضعیت معیشتی آنها را بهبود دهد.

وی با بیان اینکه همچنین حقوق بازنشستگان ۳۸ درصد افزایش پیدا کرد، تصریح کرد: در این راستا برای نخستین بار توانستیم یارانه را ۸ تا ۱۰ برابر کنیم.

مرتضوی با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به البرز گفت: در این سفر منابعی برای ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی استان که مورد تأکید علما و روحانیون البرز بود در نظر گرفته شد که به مرور زمان تخصیص می‌یابد.

وی اظهار کرد: روحانیون البرز برخاسته از متن و همراه مردم هستند و دغدغه‌هایی پیرامون معیشت مردم گفتند که بسیار درست و به حق بود و باید مورد استفاده قرار گیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور متذکر شد: تصمیماتی که دولت برای رفع معضلات مردم به ویژه اقشار کم‌درآمد جامعه را گرفته‌ازیممیتواند مشکلات را برظرف کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …