جمعه , 31 فروردین 1403

تمایل سرمایه گذاران خارجی برای حضور در منطقه پیام رو به افزایش است

نادر ثناگو مطلق روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه پیام به عنوان یکی از بهترین مناطق ویژه اقتصادی کشور شناخته شده است، گفت: استقرار این تعداد شرکت با  اشتغالزایی حدود ۲ هزار نفر موجب شناخته شدن پیام به عنوان یکی از بهترین مناطق ویژه اقتصادی کشور شده است.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر با توجه به اقدام ها و توافق های در حال انجام و تمایل سرمایه گذاران خارجی برای حضور در این منطقه در آینده ای نه چندان دور شاهد حضور هر چه بیشتر شرکت ها  در پیام البرز خواهیم بود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه پروازها در بخش هوانوردی فرودگاه اشاره کرد و گفت: در گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی در انجام برخی از پروازها به وجود آمد که امروز  با رفع  این محدودیت ها شاهد از سرگیری آنها هستیم.

ثناگو مطلق افزود: هم اکنون مسیر های پروازی کرج – مشهد و کرج –  اهواز  از طریق فرودگاه بین المللی پیام  فعال بوده که با توجه به استقبال صورت گرفته در حال افزایش تعداد پروازها  هستیم.

وی ادامه داد: همچنین طی رایزنی با یکی از ایرلاین ها قول هایی مبنی بر راه اندازی پرواز کیش داده شده که در صورت استقبال مردم شاهد راه اندازی این پرواز نیز خواهیم بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …