جمعه , 31 فروردین 1403

حضور ۳۰ هزار نفر در جشنواره امتنان

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بهداد ظهر شنبه در جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار، واحدهای نمونه و کارآفرینان استان البرز اظهار کرد: کارگران همواره پشتیبان انقلاب بوده‌اند و در برابر ناملایمات ایستادگی کردند و قطعاً وظیفه ما است که از آنان تجلیل کنیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نوآوری در کار را مصداق عمل صالح می‌دانند، تصریح کرد: جشنواره امتنان بر اساس ماده ۱۹۵ قانون کار ما را موظف می‌کند کارگران مبتکر، خلاق و نوآور را شناسایی کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: بر این اساس در سراسر کشور فراخوان داده شد و امسال در سی و سومین از جشنواره امتنان، بیش از ۳۰ هزار نفر در کشور به فراخوان ما اعلام آمادگی کردند و طرح‌های مورد نظر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی با بیان اینکه داوری‌ها بر اساس تیم‌های علمی و دانشگاهی انجام شد، خاطرنشان کرد: نهایتاً حدود ۱۶۰ طرح به جشنواره ملی رسید و در بهمن و اسفندماه سال گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت و توسط مسئولین بازدید میدانی از طرح‌ها به عمل آمد.

بهداد گفت: بر این اساس از استان البرز یک گروه کار از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران انتخاب شدند و سه شنبه گذشته تندیس و جوایز آنان توسط رئیس جمهور اهدا شد.

وی اظهار کرد: در سالی که به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده، مقرر شده است؛ افرادی که در این جشنواره‌ها در طی سالیان معرفی می‌شوند را به جامعه معرفی کنیم، چراکه بیش از ۳۰۰ نفر در ۱۰ سال گذشته در جشنواره امتنان معرفی و داوری شدند و باید آنها را به جامعه معرفی کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متذکر شد: با کار رسانه‌ای و شناسایی و معرفی آنها به جامعه، باید الگوهای برتر کار و تولید را به عنوان نخبگان جامعه کارگری معرفی کنیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …