یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

اجرای طرح شوق رویش در هلال احمر البرز به اجرا درآمد

سید حسین بهنامیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:  این طرح توسط معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر با هدف غنی سازی صحیح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان  به صورت رایگان اجرا می شود.

وی گفت: با گسترش بیماری کووید19 ، غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نیز دچاز تغییر و تحول شده که برای پیشگیری از شیوع این ویروس ، این دوره ها به صورت مجازی و حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بهنامیان افزود: این برنامه  در بخش های فرهنگی،هنری، امدادی و ورزشی تقسیم بندی شده که در بخش فرهنگ با رویکرد قرآنی و مذهبی مواردی همچون، حفظ و قرائت قرآن کریم، تفسیر نهج البلاغه، کارگاه های متنوع مهارت زندگی با موضوعات سلامت روان، خودباوری و اعتماد به نفس، ازدواج آسان، پیشگیری از مواد مخدر و همچنین کارگاه های ادبی همچون شاهنامه خوانی و داستان نویسی است.

وی خاطرنشان کرد: بخش هنری شامل عکاسی، تدوین، چرم دوزی، خیاطی، نقاشی، سفالگری، بازیگری و تئاتر، ساخت زیورآلات، نمدبافی، رایانه، خطاطی و دوره‌های امدادی کمک های اولیه خواهد بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر البرز یادآور شد :همچنین برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهرستان و استان از دیگر برنامه های اجرایی  در این دوره ها است.

بهنامیان تاکید کرد: علاقه مندان به شرکت در دوره های شوق رویش می توانند به شعب جمعیت هلال احمر شهرستان خود مراجعه کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …