جمعه , 10 فروردین 1403

نماینده مجلس: رفع مشکلات املاک قولنامه ای نیاز به قانون دارد

علیرضا عباسی شامگاه سه شنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر مشکین دشت شهرستان فردیس افزود:  کمیسیون های عمران و حقوقی قضایی  مجلس شورای اسلامی در حال بررسی مشکلات  املاک قولنامه ای هستند. 

وی در خصوص  مشکلات مختلف شهر مشکین دشت گفت: یک سری از مشکلات مربوط به استان البرز  است و فقط مختص این منطقه نیست؛  سرانه های  مختلف استان البرز نسبت به کشور پایین است و  باید تلاش شود این سرانه ها افزایش یابد.

این نماینده مجلس  ادامه داد: اگر این سرانه ها  از جمله در بخش بهداشت و سلامت افزایش یابد به طور قطع مناطق مختلف استان از آنها بهره خواهند برد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث زیرگذر برای راه آهن شیخ آباد – مشکین دشت یکی از مطالبات مردمی بوده که پیگیر آن هستیم .

وی در خصوص مشکلات شهرک صنعتی داشلیجه در روستای فرخ آباد زیبادشت بیان داشت: قرار شد در کارگروهی از دستگاه های مختلف دعوت شوند تا مشکل را حل کنیم.

نماینده مردم کرج،فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در خصوص  الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت گفت : می توان با برگزاری نشست هایی در استانداری البرز و فرمانداری فردیس و شهرداری ها  مشکل را مرتفع کرد.

شهر۸۰ هزار نفری مشکین دشت از توابع شهرستان فردیس در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز واقع شده است. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …