جمعه , 14 اردیبهشت 1403

دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تبیین شاخصه های انقلاب اسلامی است

امید سبزعلی روز پنجشنبه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به خبرنگار ایرنا گفت: تبیین دستاورهای انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال از پیروزی این انقلاب شکوهمند برای دانشجویان و دانش آموزان در تبلور روحیه امید و امید به آینده این نظام اسلامی اثرگذار است.
مدیر گروه قرآنی دانشگاه مشکات ولایت در استان البرز، خودکفایی جمهوری اسلامی در بسیاری از زمینه ها، ساخت تجهیزات پیشرفته نظامی از قبیل پهباد های تهاجمی و موشک های دور برد و نقطه زن، ساخت جنگنده کوثر، پیشرفت های هسته ای در حوزه نانو و تولید اورانیوم غنی شده به منظور بهره گیری در حوزه های مختلف و در حوزه پزشکی، ساخت ناو جنگی و حضور فعال در عرصه آب های بین المللی را از جمله دستاوردها و شاخصه های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی همچنین ساخت ماهواره ، پیشرفت های پزشکی، تعداد بالای فارغ التحصیلان دانشگاهی در علوم و فنون مختلف به ویژه پزشکی، توسعه دانشگاه ها، توسعه خطوط ریلی و جاده ای، توسعه شهری و روستایی تجهیز روستاهای محروم به امکانات روز از قبیل تلفن همراه، توسعه جاده های روستایی و امثال آن را به عنوان بخشی از دستاوردهای  انقلاب شکوهمند اسلامی برشمرد.

سبزعلی، با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی ملجأ تشیع و اسلام و حامی ملت های مظلوم در سطح جهان شده است، گفت :حفظ حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، حمایت از کشور ها و مردم مظلوم منطقه، یمن، سوریه، عراق، لبنان و سرکوب داعش این گروه تروریستی حمایت شده توسط آمریکا و ایادیش در منطقه نشان از اقتدار و عزت شکوهمند ایران اسلامی دارد.
این استاد قرآنی اظهار امیدواری کرد با حمایت دولت مردمی سیزدهم از مردم و رفع مشکلات جوانان، مشکلات معیشتی، رونق ازدواج، تهیه مسکن و اشتغال زایی برای اقشار محروم، امید و نشاط در جامعه اسلامی تبلور پیدا کند و جوانان سرمایه های این نظام اسلامی هستند که باید مورد توجه ویژه مسوولین قرار گیرند.
وی افزود: در چهل و سومین بهار شکوهمند ایران اسلامی جای حضرت امام رحمة الله علیه و سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی و شهدای اسلام خالی است و باید با الگو قرار دادن شاخصه های اخلاقی این عزیزان به نظام و انقلاب پایبند بوده و خدمت کنیم تا شاهد رفع مشکلات معیشتی مردم باشیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …