جمعه , 14 اردیبهشت 1403

دادستان :مرکز بازپروری معتادان در فردیس راه اندازی می شود

حسین ناصرخاکی روز پنجشنبه  در نشست مردمی در مشکین دشت فردیس افزود: طی نشستی با شهردار فردیس و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار شد کمپ ماده 15 با ظرفیت 300 نفر طی چند روز آینده برای جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان فردیس راه اندازی  شود.

وی اظهار داشت: وجود معتادان متجاهر در شهرستان فردیس  باعث افزایش سرقت های خرد شده که حدود 70 درصد سرقت های خرد توسط معتادان متجاهر انجام می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت: مردم می توانند مسایل و مشکلات خود را در روز های شنبه ملاقات مردمی مطرح کنند تا مشکلات رفع شود.

رییس دادگستری شهرستان فردیس نیز گفت: دردادگستری با خیل عظیمی از دعاوی و شکایات مواجه هستیم در خیلی از مواقع دیده می شود که مشکلات حقوقی افراد یک علت عمدش در اثر نا آگاهی و ضعف اطلاعات حقوقی شهروندان است.

یوسف رزقی افزود:  طبق برنامه ریزی صورت گرفته هر هفته در یکی از مساجد محلات خدمت شهروندان برای ارتقا دانش حقوقی شهروندان خواهیم رسید.

وی در خصوص کوچه عطار در مشکین دشت به دلیل عدم در نظر گرفتن معبر توسط شهرداری محصور شده بیان داشت : پرونده ای در خصوص اختلاف کوچه در دادگستری تشکیل شده این موضوع به صورت دقیق در حال بررسی و پیگیری است .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …