پنجشنبه , 9 فروردین 1403

نشست فعالان اقتصادی و اصناف در مسئولیت های اجتماعی

همایش نقش فعالان اقتصادی در مسئولیت های اجتماعی در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد. در این همایش نقش موثر خیرین و فعالان اقتصادی به ویژه در حوزه سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نشست فعالان اقتصادی و اصناف در مسئولیت های اجتماعیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ استاندار البرز در این همایش گفت: تلاش ما بر این است که بتوانیم با نشست‌های مختلف در موضوعات فعالیت‌های اجتماعی شاهد ایفای نقش بیشتری از طرف فعالان اقتصادی استان در حوزه‌های مختلف اجتماعی باشیم.

مجتبی عبداللهی افزود: استان البرز در سرانه آموزشی، مشکلات بیمارستانی مانند کمبود تخت و همچنین نیازمندی‌های اجتماعی به ویژه در حاشیه نشینی شهر‌ها مشکلاتی دارد؛ لذا برای رفع این مشکلات در صدد تعامل و همکاری بیشتر با بخش خصوصی هستیم تا در آینده‌ای نزدیک شاهد برطرف شدن مشکلات باشیم و دیگر افراد جامعه را نیز به این امر تشویق نمائیم.

وی با اشاره به این که در حال حاضر با کمبود ۲ هزار تخت بیمارستانی در استان موجه هستیم تصریح کرد: خوشبختانه در زمینه ساخت بیمارستان اتفاقات خوبی افتاده است و با بیمارستانی‌هایی که ساخته شده و در حال ساخت می‌باشند امید است بتوانیم نیاز‌های درمانی استان را تامین کنیم.  

عبداللهی خاطر نشان کرد: با تلاشی که در حوزه‌های مختلف صورت می‌گیرد و با کمک‌های خیرین در آینده نه چندان دور به وضعیت مناسبی برسیم و سرانه تخت بیمارستانی استان را به عدد ۵ هزار نزدیک کنیم.

رئیس مجمع خیرین استان هم با اشاره به رشد ۳۰۰ درصدی کمک‌های خیرین در راستای ساخت مدرسه در استان نسبت به سال گذشته گفت:  کمک‌های خیرین و مردم نوعدوست استان در سال جاری در حوزه ساخت مدرسه و آموزش و پرورش بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان بوده است و رتبه اول کشوری را از آن استان کرده است.

محمد رضا اسپرورین تاکید کرد: باید این موضوع را مد نظر داشت که مشکلات استان صرفا در حوزه افزایش سرانه آموزشی نیست بلکه باید در حوزه سلامت و درمان هم از کمک‌های خیرین و فعالان اقتصادی بهره‌مند شویم.

 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …