سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

دانش آموزان البرز با هنرشان فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج می کنند

فرشته فهمیده روز پنجشنبه در دیدار با دانش آموز صبا مرندی هنرمند البرزی اظهارداشت: دفاع دفاع مقدس تاریخ پر افتخار و شناسنامه ایران اسلامی است که مردمی بودن نظام اسلامی و ایثارگری ملت ایران را درجنگ تحمیلی هشت ساله به همه دنیا ثابت کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم همانند شهدای دانش آموز و شهید قاسم سلیمانی برگردن همه ما حق دارند و همه ما وظیفه داریم در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

وی بیان داشت: ماموریت انتقال ارزش های یک ملت به نسل بعدی بر عهده مجموعه تعلیم و تربیت کشور است که دانش آموزان نیز دراین راه همانند معلمان مسوولیت دارند.

فهمیده تصریح کرد: شهدا درس شجاعت، جوانمردی و از خودگذشتگی به مردم دادند و ضرورت دارد همه ما با زندگینامه شهدای گرانقدر آشنایی پیدا کنیم و وصیتنامه شهدا را با دقت مطالعه کنیم.

وی اضافه کرد: دانش آموزان استان البرز با انتشار دلنوشته،عکس نوشته، خطاطی و تصاویری از شهدای گرانقدر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایفای نقش کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزان هنرمند استان البرز به یاد سردار دلها تا کنون اقدامات مختلفی در راستای فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده اند که تحسین برانگیز است که از آن جمله می توان به پیام های منتشر شده توسط صبا  مرندی با استفاده از هنر خوشنویسی اشاره کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: خوشنویسی یکی از هنرهای کهن است که صبا مرندی از دانش آموز پایه چهارم ابتدایی استان برای آشنایی دانش آموزان با شهدا از این هنر استفاده می کند.

فهمیده تاکید کرد: دشمن با تمام قوا سعی در تغییر ارزش‌ها، باورها و سبک زندگی ما دارد لذا دانش آموزان هنرمند طبق وظیفه ای که دارند با تمام توان در کنار آموزش و پرورش بایستند تا پیام امام ، شهدا و ولایت فقیه در 
بایستاد و از هیچ تلاشی برای کمک به جامعه دانش آموزی و انقلاب اسلامی دریغ نکند.

صبا مرندی دانش آموز آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج نیز ضمن خوشحالی از دیدار با خواهر شهیدان فهمیده افزود: زندگینامه و وصیتنامه شهدا همانند کتاب برای ما آموزنده است و باید از آن استفاده کنیم تا از کشورمان ایران دفاع کنیم.

استان البرز حدود ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …