جمعه , 7 اردیبهشت 1403

ریزش دیوار ساختمان جنب سینما هجرت خسارت جانی نداشت

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: در پی ریزش دیوار ساختمان جنب سینما هجرت تمهیدات ایمنی ایمن‌سازی محل و انجام اقدامات پیشگیری از وقوع بحران انجام شد.

ریزش دیوار ساختمان جنب سینما هجرت خسارت جانی نداشتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، محمد رضا فلاح نژاد افزود: به محض اطلاع از ریزش دیوار ساختمان جنب سینما هجرت، تیم‌های آتش نشانی و معاونت خدمات شهری و محیط زیست در محل حادثه حضور یافتند و اقدامات اولیه پیشگیری از وقوع بحران به سرعت و بر اساس پروتکل‌های ایمنی و با مشورت و اطلاع مقامات بالادستی عملیاتی شد و هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشت.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: تخلیه ساختمان‌های مجاور و در معرض خطر از جمله اقداماتی بود که در دستور کار قرار گرفت و با حضور به موقع تمامی مسئولان دستگاه‌های مرتبط و انجام تمهیدات لازم هیچ گونه خسارت جانی رخ نداده و ایمن سازی کامل و مدیریت ترافیکی و انتظامی در محل و منطقه نیز انجام شده است.

به گفته فلاح نژاد: در ادامه با به کارگیری بیل مکانیکی، ۴ دستگاه کامیون و لودر، ۳ دستگاه نیسان و ۲۰ نفر نیروی انسانی عملیات گودبرداری، تخلیه و ایمن سازی محل حادثه انجام پذیرفت و همچنین عملیات عمرانی احتمالاً تا ۲ روز آتی ادامه خواهد داشت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …