شنبه , 15 اردیبهشت 1403

بسیج مرکز ثقل فعالیت های ارزشی آموزش و پرورش البرز است

به گزارش ایرنا، علی حجرگشت روز دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر این سازمان افزود: آموزش و پرورش همواره برای اجرای برنامه ها فرهنگی، آموزشی، ملی، مذهبی، حماسی ، اجتماعی، تربیتی و جهادی در کنار سپاه آمادگی دارد چون ماموریت های آموزش و پرورش و سپاه مشترک است.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش می کوشد تا این ماموریت های مشترک را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

مسوول ستاد تخصصی بسیج اقشار استان البرز نیز اظهار داشت: درآستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که لازم است با انسجام بیشتر رویداد انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب را برای دانش آموزان تبیین کنیم.

علی قربانی خاطرنشان کرد: آشنایی با اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی، مکتب سردار دلها و بصیرت افزایی از محورهای مهمی است که دربرنامه های دهه فجر مدارس استان البرز آن را دنبال می کنیم و همچنین سفر راهیان نور که نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی یادآورشد: درس آمادگی دفاعی درمدارس این رسالت مهم را بر عهده دارد تا این ارزش‌ها را بدون کم و کاست به دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم منتقل کند.

وی بیان داشت: دبیران باید نگاه و جایگاه ویژه‌ای برای این درس قائل شوند و با آمادگی لازم در کلاس های این درس که امسال درفضای مجازی بیشتردایر می شود، توجه کنند.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی البرز اعلام کرد: امسال نیز دانش آموزان این استان اردوی راهیان نور را به شکل مجازی از ۲۰ بهمن ماه جاری تجربه می کنند.

سید جلیل موسوی ادامه داد: این سفر معنوی به دلیل شیوع ویروس کرونا در قالب مجازی و به یاد سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی » برگزارمی شود.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با وجود محدودیت‌های کرونایی این رویداد مهم فرهنگی – حماسی تعطیل نشود.

موسوی  بیان داشت: ایده برنامه راهیان ‌نور مجازی سال گذشته از طرف بسیج دانش‌آموزی ارائه و این ‌رویداد با حمایت سپاه و مشارکت آموزش و پرورش اجرایی شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز هم گفت: ۸۳۰ ویژه برنامه دهه مبارک فجربا محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و انقلاب اسلامی در مدارس این استان تدوین و سازماندهی شده است.

فرشته فهمیده افزود: برنامه های متنوعی در قالب فرهنگی، هنری، حماسی و تربیتی برای اجرا در ایام الله دهه مبارک فجر مدارس البرز با محوریت دانش آموزی پیش بینی شده که ۶۰ برنامه آن ها به صورت متمرکز استانی برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: دربرنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس البرز سه شعار کلیدی انقلاب که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، برجسته سازی می شود.

وی عنوان کرد: امسال نیز به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا، برگزاری برنامه های دهه فجربه شکل حضوری و مجازی در بستر شبکه شاد تدوین شده است.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …