سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

استاندار: مطالبات هنرمندان البرز در دست بررسی است

مجتبی عبداللهی روز جمعه در دیدار صمیمانه با جمعی از هنرمندان استان البرز افزود: توجه به مطالبات هنرمندان در دستور کار قرار گرفته و می توانیم برنامه ریزی موثری در راستای حل موانع داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از هنر برای اهل هنر صحبت کردن بسیار سخت است، ادامه داد: هنر مفهوم پرمعنا است که نمی توان به هر کسی اطلاق کرد و قالب و چارچوب ندارد چراکه به وسعت خلاقیت قابلیت، گسترش و رشد دارد.
استاندار البرز گفت: بزرگترین هنرمند عالم خداوند  است که جهان هستی را به ظرافت و زیبایی آفریده است.
عبداللهی افزود: با هنر می توان تمام مفاهیم را برای جهانیان بیان کرد و به نوعی زبان مشترک محسوب می شود.
وی بیان داشت: با توجه به رویکرد دولت مردمی سیزدهم و توجه به نیازها و مطالبات تمامی اقشار جامعه، نگاه ویژه به هنرمندان نیز در دستور کار است.
عبداللهی افزود: درصدد هستیم آنچه در توان داریم برای حل مشکلات و ایجاد زیرساخت های لازم برای فعالیت هنرمندان را به کار گیریم.
وی با بیان اینکه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در ادوار مختلف حامی هنرمندان بوده اند، گفت: این ظرفیت ارزشمند، همواره نقش بزرگی در جمهوری اسلامی ایران ایفا کردند.
عبداللهی یادآورشد: در این نشست مطالب، نگرانی ها و دغدغه های بسیاری مطرح شد، بر این باور هستم جامعه هنری استان به اندازه ای توانمند هستند که علاوه بر حل مشکلات حوزه خود، بازوان قدرتمند ما در تحقق اهداف کلان نیز باشند.
وی اضافه کرد: هنرمندان به حمایت نیاز دارند تا بتوانند کارهای بزرگی را انجام دهند، بنابراین این حمایت را از آنها خواهیم داشت.
استاندار البرز گفت: شما می توانید نشاط، امید و شور اجتماعی را در جامعه احیا و ایجاد کنید، می توانید همبستگی و وحدت را یادآور باشید، چراکه در سایه این عوامل می توان به توسعه پایدار و آبادانی و رونق رسید.
وی اظهار داشت: معتقدم که به اندازه کافی ظرفیت داریم، فقط باید با هم همدل و متحد شویم تا این فرصت ها بالفعل شوند.
عبداللهی افزود: جامعه هنری استان کارگروهی تشکیل دهند تا به صورت عملیاتی به حل مشکلات بپردازیم، هر ماه با کارگروه جلسه خواهم داشت و نشست با تمامی هنرمندان با هر دیدگاه و عقیده ای نیز هر فصل برگزار می شود.
وی بیان داشت: در کنار هنرمندان هستم و برای حل مشکلاتشان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …