شنبه , 1 اردیبهشت 1403

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۵۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان اماکن خصوص، آموزشگاه‌ها و مدارس غیردولتی با اعتراف به ۱۵۰ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۵۰ فقره سرقتبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی ارجاع چندین پرونده سرقت از آموزشگاه‌ها و مدارس غیردولتی در مناطق غربی شهرستان کرج، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

سارقان در یک گروه ۲ نفر به وسیله یک دستگاه خودروی پراید فاقد پلاک ابتدا آموزشگاه‌های مستقر در مناطق خلوت را شناسایی کرده و در نیمه‌های شب وارد اماکن خصوصی، آموزشگاه‌ها و مدارس غیر دولتی شده و اقدام به سرقت لوازمی از قبیل دینام و پمپ کولر، شیرآلات و ضایعات آهنی می‌کنند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی- اطلاعاتی، رد پای یکی از سارقان سابقه دار را در این پرونده مشاهده کرده و با بررسی موضوع متوجه شدند که نامبرده به جرم سرقت دستگیر و در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.

رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به انجام هماهنگی قضایی و انتقال متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی، گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما با مشاهده مستندات به ۱۵۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی، آموزشگاه‌های خصوصی و مدارس غیر دولتی با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به دستگیری همدست متهم در شهر کرج، عنوان کرد: در ادامه تحقیقات ۳ مالخر اموال مسروقه نیز در شهرستان‌های کرج و فردیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته است را حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد می‌کنند.

استفاده از تجهیرات به روز و مدرن، از به سرقت رفتن اموال شهروندان پیشگیری می‌کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …