جمعه , 7 اردیبهشت 1403

دستگاه های اجرایی البرز نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران اقدام کنند

سلیمان رستمیان روز پنجشنبه در نشست هماهنگی اجرای قانون بند «د» تبصره ۲۰ بودجه ۱۴۰۰ در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران وضع مشمولین ماده ۲۱ قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، افزود: زمان زیادی از ابلاغ قانون بند «د» تبصره ۲۰ در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران می‌گذرد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها باید به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل کنند، اظهار داشت: این موضوع دارای مصوبه بوده و بودجه موردنیاز آن نیز تأمین شده است بنابراین کم‌کاری یا بی‌توجهی از سوی مسوولان به بهانه کمبود بودجه پذیرفتنی نیست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه خواستار بهره‌مندی جامعه معظم ایثارگری از این فرصت پیش‌آمده در جهت رفع اشتغال پایدار این عزیزان شد و تصریح کرد: با اجرای این قانون بخش عمده‌ای از مشکل اشتغال ایثارگران مرتفع می‌شود، لذا باید تمام تلاش خود را در اسرع وقت در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران بکار ببندیم، ما امروز مدیون ایثارگران هستیم و باید برای خدمت به این افراد از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
رستمیان تأکید کرد: یکی از مشکلات عمده ایثارگران امروز بحث اشتغال است و باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم و در حالیکه استاندار البرز درزمینه اشتغال و  تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر پیگیر هستند و این موضوع موردتوجه ویژه است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …