یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

طرح مدیریت هوشمند بیماری کووید۱۹ در البرز به اجرا درآمد

نور محمد فردی روز دوشنبه در شورای اطلاع رسانی البرز افزود: براین اساس ارایه و دریافت هرگونه خدمات در تمام مراکز دولتی، نهادها و مراکز عمومی، منوط به داشتن کارت تزریق واکسن است. 

وی  ادامه داد: اطلاع‌رسانی دقیق و بهنگام توسط رسانه های مختلف و نقش آنها در بحرانی مانند همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ بر کسی پوشیده نیست.
معاون استاندار سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: امروزه نقش رسانه‌ها در جایگاه نمایندگان افکار عمومی در مهار و کنترل بحران ها از اهمیت ویژه برخوردار است. 
فردی افزود: بهترین شیوه و رهبری در شرایط فوق العاده آن است که رسانه ها و مطبوعات  پس از نیاز سنجی و تجزیه و تحلیل شرایط بتواند بحران ها را مدیریت و کنترل کنند زیرا به طورمعمول همه افراد اطلاعات خود را از طریق رسانه ها وسایل ارتباط جمعی کسب می کنند.  

وی اضافه کرد: به طور معمول همه افراد اطلاعات خود را از طریق رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی کسب می کنند  ودر چنین شرایطی طبیعی است که وسایل ارتباط جمعی در بحران و مدیریت بحران نقش مهم و اساسی ایفا نمایند. 
فردی گفت: مدیریت اخبار رسانه از بخش‌های مهمی است که نقشی راهبردی در مدیریت بحران ایفا می‌کند.

رییس شورای اطلاع رسانی استان البرز بیان داشت: طرح مدیریت هوشمند بیماری کووید۱۹ در پنج محور توسط ستاد ملی مدیریت کرونا تدوین شده و مرحله اول آن در روز یکشنبه مورخ ۲۱ آذر ماه  جاری در سطح کشور و استان ها شروع شده که در این طرح هرگونه خدمات در تمام مراکز دولتی نهادها مراکز عمومی منوط به  ارایه کارت تزریق واکسن کرونا است.
وی افزود: تمام کارکنان باید واکسن خود را تزریق کرده باشند و در صورت عدم توجه برخورد قانونی صورت می گیرد.
اکنون تمام هفت شهرستان تابعه البرز آبی کرونایی هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …