چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی مطیع محض ولایت بود

سردار علیرضا حیدرنیا روز شنبه در  اجتماع بزرگ مردمی که  به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  و ارتحال علامه محمد تقی مصباح  در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، افزود:  پس از ۲ سال بار دیگر بغض مقام معظم رهبری در رثای مالک اشترش ترکید و ما نیز هنوز بغض در گلو و درد در سینه داریم، شهید فرمانده ای بود که جهاد فی سبیل الله می کرد و همه را شیفته خود کرده بود.

وی گفت: نگاه حاج قاسم همیشه به فرمان ولایت بود و امر ولی را بر همه چیز مقدم می دانست، در واقع شهید سلیمانی فرمانده ای شجاع و با تدبیری بود که حضور در میدان های جهاد بود که اینگونه حاج قاسم را حاج قاسم کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی عاقبت به خیری را در اطاعت از ولایت می دانست اظهار داشت: شهید فرزند برومند مکتب انقلاب و اسلام بود، شهیدی که وفای به عهد داشت و شهادت تلخ ایشان احساسات نه تنها ملت ایران بلکه تمام آزادی خواهان و آزاد اندیشان دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه شهید سلیمانی ۴۰ سال به دنبال شهادت بود ادامه داد: اما مقدر بود که پس از انجام ماموریت بزرگ خود که  نابودی خبیث ترین و بزرگ ترین تهدید بر روی زمین برای تمام انسان ها به نام داعش بود به درجه رفیع شهادت نائل شود.

حیدرنیا افزود: داعشی که در زمره وحشی ترین حیوانات بیش از ۲ هزار نفر را در دانشگاه سربریدند، این حاج قاسم بود که این حیوانات وحشی را برای همیشه نابود و زمانی که ماموریتش به پایان رسید دیدید که خداوند چگونه این عزیز را به نزد خود فرا خواند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …