پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

افتخار آفرینی کارگران ورزشکار البرزی در مسابقات کشور

به گزارش روز دوشنبه  روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، خلیل عبداللهی افزود: در بخش مردان در رشته دو میدانی  ۴۰۰ متر روح اله محمدی از البرز موفق به کسب مقام اول و همچنین در دو  ۱۰۰ متر آرتین ارشادی مقام سوم را کسب کرد.

 در رشته پرتاب نیزه نیز یونس یوسف وند از البرز موفق به کسب مقام اول و همچنین در رشته دو ۴ در ۱۰۰ امدادی نیز استان البرز موفق به کسب مقام سوم شد.

رییس هیات ورزشی کارگران استان البرز در ادامه سخنان خود گفت: تیم دو میدانی استان البرز نیز در رده تیمی به مقام دوم  نائب قهرمانی مسابقات کشوری دست یافت.

وی اضافه کرد : در رشته تیراندازی با تپانچه بادی تیم البرز ستان البرز موفق به کسب مقام اول تیمی شد.

عبداللهی در خصوص مقام ها و کسب مدال های بانوان کارگر ورزشکار البرزی در این دوره از مسابقات در کشور گفت:  در رشته دو ۴۰۰ متر طیبه احمدی موفق به کسب مقام دوم، در رشته دو ۸۰۰ متر حدیثه امیرپور موفق به کسب رتبه سوم شدند و در دو  پنج هزار متر  بانوان مهتاب فخرایی از استان البرز مقام اول و مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب کرد.

وی ادامه داد :  بانوان البرزی  در رده تیمی در رشته دو میدانی  ۴ در ۱۰۰ متر امدادی بانوان در رده تیمی،  نیز  موفق به کسب مقام سوم کشور شدند.

 این دوره از مسابقات قهرمانی کارگران کشور به میزبانی استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و قزوین  برگزار شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …