جمعه , 21 اردیبهشت 1403

رهایی ۱۲ زندانی با آغاز جشن دوازده بهمن

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: همزمان با آغاز دهه فجر ۱۲ زندانی در حاشیه مراسم جشن انقلاب آزاد می‌شوند.

رهایی ۱۲ زندانی با آغاز جشن دوازده بهمنبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، علی احمدی، از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری برپایی جشن انقلاب با همکاری پایگاه بسیج حوزه هشت سیدالشهدا در روز ۱۲ بهمن ساعت ۱۴ در محل تالار شهیدان نژاد فلاح است.

به گفته سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج: با همکاری بنیاد‌های نیکوکاری در حاشیه این جشن به مناسبت ۱۲ بهمن‌، ۱۲ زندانی آزاد می‌شوند، اهدا ۱۲ جهیزیه، توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی و ۱۲۰ هزار پرس غذا توزیع می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: آذین‌بندی میادین اصلی و شوارع محوری و ساختمان‌های اداری از اقدامات روتین دهه فجر در همه‌سال‌های متمادی بوده و سال جاری نیز اجرا خواهد شد.

علی احمدی، گفت: اجرای ویدیو مپینگ و نورپردازی سه‌بعدی با تصاویر و شعار‌های انقلابی بر روی یکی از ساختمان‌های بلند در هر منطقه، از دیگر اقداماتی است که سازمان فرهنگی با همکاری مناطق دهگانه هم‌زمان با دهه فجر انجام خواهد داد.

به گفته سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج: اکران بنر‌های شهری به مناسبت ایام مبارک دهه فجر نیز با همکاری مناطق دهگانه، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج اجرا می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …