شنبه , 15 اردیبهشت 1403

تخریب ۲۶۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی کرج

مدیر جهاد کشاورزی کرج اعلام کرد : در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، ۲۶۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی مستعد محمدشهر کرج تخریب شد.

تخریب ۲۶۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی کرجبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ اسماعیل صارمی گفت: در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و با استفاده از تکنیک های جدید هوشمندسازی اراضی این تغییرکاربری های غیر مجاز شناسایی و به عوامل آنها اخطار داده شد اما این اخطارها توجهی نشد.

وی ادامه داد: سرانجام براساس دستور مقام قضایی و با هماهنگی عوامل انتطامی و شهرداری و دستگاه های خدمات رسان نسبت به قطع انشعابات غیر مجاز در اراضی تغییر کاربری داده شده اقدام شد.

صارمی افزود: در اجرای این قانون حدود ۲۶۷ مورد مصادیق تغییر کاربری در ۱۲۰ قطعه از جمله دیوارکشی ، وبلا ، آلاچیق ، محوطه سازی ، استخر و انباشت مصالح ساختمانی تخریب و جمع آوری شد و و حدود ۴۷ هکتار از اراضی مستعد کشاورزی محمدشهر کرج طی چند روز اخیر آزاد سازی شد.

وی با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است، از شهروندان کرجی درخواست کرد ضمن درک اهمیت موضوع تولید غذا، نسبت به عملکرد سودجویان هشیار بوده و از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند.

شهرستان کرج دارای پنج هزار و ۵۳۰ هکتار اراضی باغی و سه هزار و ۹۶۳ هکتار اراضی زراعی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …