شنبه , 8 اردیبهشت 1403

تمدید مهلت ثبت‌نام در نخستین جشنواره ایده‌های برتر اشتغالزا و کارآفرینی

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از تمدید مهلت ثبت‌نام در نخستین جشنواره ایده‌های برتر اشتغال زا و کارآفرینی تا ۲۰ بهمن ماه جاری خبر داد.

تمدید مهلت ثبت‌نام در نخستین جشنواره ایده‌های برتر اشتغالزا و کارآفرینیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ابراهیم شادمهر در خصوص اهداف این جشنواره گفت: از مهمترین اهداف این جشنواره توسعه و ترویج فرهنگ اشتغال کارآفرینی و نوآوری، شناسایی ایده های برتر اشتغال زا، تشکیل  بانک های اطلاعاتی  ایده های برتر اشتغال زا و صاحبان ایده در سراسر کشور، توسعه و ترویج ایده پردازی، فراهم نمودن زمینه حمایت از ایده های اشتغال زا،شناخت فرصت های شغلی در مناطق و  کمک به ایجاد اشتغال پایدار کشور می باشد.

وی  در خصوص ثبت نام در این جشنواره افزود: علاقمندان می توانند ایده های خود را تا تاریخ 20 بهمن 1400 از طریق سامانه  https://karafarinanebartar.mcls.gov.ir   ثبت نمایند.

شادمهر محور عناوین  ایده های مورد قبول برای شرکت در این جشنواره را نام برده و گفت: ایده های ارائه شده باید بصورت یک مدل یا الگوی اشتغال زا در یک منطقه خاص ویا در سطح ملی با موضوعاتی مانند اشتغالزایی وکارآفرینی،اشتغالزایی جوانان وفارغ التحصیلان، اشتغال روستایی،اشتغال در مناطق کمتر برخوردار،اشتغال  زنان سرپرست خانوار، معلولین،معتادین بهبود یافته، زندانیان آزاد شده، اشتغال مرتبط با محیط زیست یا کارآفرینی سبز و اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی مکران می باشد.

مدیر امور اشتغال وکارآفرینی اداره کل تعاون کار استان ادامه داد: به ایده‌های برتر جوایزی اهدا خواهد شد ، اولین و مهم ترین جایزه این است که آن ایده عملیاتی شودو در این راستا، تسهیلات و مجوزهای لازم در اختیار فرد قرار می گیرد و یک مشاور یا مربی(منتور) با ایده دهنده همراه می شود تا با موفقیت بتواند ایده ی خود را عملی کند همچنین برخی از ایده‌ها که با رویکرد تعاونی مطرح شوند نیز این ایده‌ها اولویت دارند و امتیاز ویژه ای خواهند گرفت.

او افزود: علاقمندان در استان البرز می توانند در خصوص دریافت اطلاعات بیشتر از جشنواره  با دبیرخانه استان در اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان البرز  به شماره تلفن 32128000 داخلی 458 واحد توسعه کارآفرینی تماس حاصل نمایند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …