یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

امام جمعه خرم آباد: اقتصاد لرستان نیازمند نگاه ویژه است

به گزارش بامداد سه‌شنبه ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین احمد رضا شاهرخی شامگاه دوشنبه در همایش شهرداری ها و شوراهای برنامه ریزی استان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، گفت: رییس جمهور بیان داشت که لرستان را  در بحث اشتغال به صورت ویژه می بیند بنابراین می طلبد تسهیلات و سرمایه گذاری ها و زمینه های این نگاه ویژه در استان عملی شود.

وی با اشاره به وعده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ایجاد ۴۰ تا ۶۰ هزار شغل در لرستان گفت: این گفته ها رسانه ای شده است بنابراین باید عملیاتی شود و زیرساخت های آن فراهم گردد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: اوضاع اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان لرستان و مشکلات آن باید بطور خاص مورد توجه قرار گیرد چرا که برخی مشکلات زیبنده این استان نیست، عددی که نشان دهنده جمعیت تحت پوشش کمیته امداد در این استان است، بالا است و باید راه حل اساسی برای آن یافت.

وی گفت: صنایع راکد در این استان هم کم نیست و برای حل این مشکل باید برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت متناسبی در پیش گرفت.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: مردم ما مطالبات و آرزوهای دست یافتنی دارند و مدیران دستگاه های اجرایی باید برای این مطالبات برنامه ریزی شفاف و حتی رسانه ای داشته باشند که در بازه های زمانی مورد انتظار چه اقداماتی انجام داده اند و اگر به اهداف مورد انتظار نرسیده اند علت ها را بیان کنند، در هر حال با برنامه ریزی می توان به مطالبات به حق مردم پاسخ داد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به مسایل و مشکلاتی در حوزه امنیتی و انتظامی استان گفت: امکانات نیروی انتظامی و امنیتی ما باید ارتقا یابد تا بتواند با امکانات مناسب ماموریت های خود را انجام دهد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …