دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

مرگ ۱۵ بیمار کرونایی در خوزستان  

به گزارش ایرنا دکتر سیدمحمد علوی چهارشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: اکثر جان باختگان فاقد سابقه واکسیناسیون کرونا بوده همچنین بیماری زمینه ای داشته یا دیر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند و اکثرا ۲ تا سه هفته قبل در بیمارستان ها بستری شدند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ هزار و ۱۲۵ بیمار کرونایی به مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان های خوزستان مراجعه کردند که این میزان نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: در همین بازه زمانی ۸۸ بیمار در بیمارستان های استان بستری شدند که نسبت به روز قبل  پنج نفر کمتر شده است.  در حال حاضر اکثر بیماران سرپایی بوده و تعداد بستری ها کمتر شده است.

شناسایی یک هزار و ۲۷۹ بیمار جدید کرونایی طی یک روز در خوزستان

وی از شناسایی یک هزار و ۲۷۹ بیمار جدید در شبانه روز گذشته در این استان خبر داد و گفت: این میزان نسبت به روز قبل از آن ۴۴ نفر بیشتر شده است.  

علوی با بیان اینکه تعداد بیماران بهبود یافته در شبانه روز گذشته سه هزار و ۷۳ نفر بوده که نسبت به روز قبل ۶۷ نفر افزایش یافته است گفت: همچنین ۲۱ هزار و ۸۵۰ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی هستند که از آنها تقاضا داریم از منزل خارج نشوند.

وی افزود: تعداد کل بهبودیافتگان در استان خوزستان ۵۵۰ هزار و ۹۴۳ نفر بوده و میزان بهبودی این استان ۹۴ درصد است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: جمع بیماران کرونایی از ابتدای شیوع اپیدمی تاکنون به ۵۸۶ هزار و ۴۷۷ نفر در خوزستان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۶ میلیون و ۹۶۱ هزار واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است افزود: در حال حاضر ۸۵ درصد از جمعیت هدف استان یک دُز، ۷۲.۵ درصد ۲ دُز و ۲۹.۵ درصد سه دُز واکسن تزریق کرده اند.

در حال حاضر ۱۴ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و هشت شهرستان زرد کرونایی هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …