جمعه , 7 اردیبهشت 1403

افتتاح ۹ مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار و بین کارگاهی در البرز

بهزاد غفاری روز چهارشنبه  به خبرنگار ایرنا گفت: این مراکز آموزشی  با هدف مشارکت واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی استان البرز در فعالیتهای آموزشی و به منظور توانمندسازی نیروهای شاغل  راه اندازی شده اند.

 وی  در بخش دیگر از اظهاراتش با اشاره  به اینکه افتتاح این مراکز به صورت تصویری انجام شد، اظهار داشت:  مجوز فعالیت مراکز  آموزش فنی و حرفه ای جوار کارگاهی  برای  واحدهای صنعتی ، تولیدی و خدماتی زرکام، آرد زر، زرنام، آرین سلامت سینا، مهان ماشین، آماده لذیذ، شتابکار، مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران و سازمان نظام مهندسی  در البرز نیز  صادر شد. 
غفاری  با اشاره به رسالت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در توانمندسازی اقشار مختلف جامعه از جمله شاغلان صنایع و صنوف، ایجاد مراکز آموزش جوار و بین کارگاهی در کنار واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی گفت:  توجه بیشتر به امر آموزش های مهارتی موجب ارتقای سطح دانش و مهارت نیروی انسانی بنگاه‌های اقتصادی می شود. 

وی ابراز امیدواری کرد : با استقرار سیستم های آموزشی و مراکز جوار و بین کارگاهی در صنایع استان بتوان گام های موثری در جهت افزایش بهره‌وری و نیل به اهداف کمی و کیفی صنایع استان برداشت.

غفاری یادآور شد: در همین آیین مجوز فعالیت مراکز آموزش فنی و حرفه ای جوار کارگاهی شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران، هوایار و ایران کاوه سایپا تمدید شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …