یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

۱۳ نفر در بمباران شهر صنعتی اوکراین کشته شدند

به گزارش بامداد سه‌شنبه ایرنا از شبکه ام اس ان، سرویس امداد و نجات اوکراین با انتشار پیامی در تلگرام اعلام کرد که در لحظه بمباران حدود ۳۰ نفر در محدوده شهر صنعتی ماکاریف حضور داشتند.

همچنین نیروهای اورژانس اوکراین اعلام کردند که پنج نفر که در زیر آوار گیر کرده بودند را نجات داده‌اند. شهر صنعتی ماکاریف که در زمینه نانوایی فعالیت دارد، در زمان حادثه فعالیتی نداشته است.

سخنگوی خدمات و نجات اوکراین در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه تائید کرد که در این بمباران ۱۳ نفر کشته شده‌اند.

به گزارش ایرنا، سازمان ملل متحد اعلام کرده است که تاکنون بیش از ۴۰۶ نفر از جمله ۲۷ کودک در جنگ اوکراین کشته شده‌اند.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه دوشنبه ۲۱ فوریه (۲ اسفندماه) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو اعلام کرد که کشورش استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانتسک را به رسمیت شناخته و در کاخ کرملین قراردادهای همکاری و دوستی را با سران این جمهوری‌ها امضا کرد.

پوتین بامداد پنجشنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ماه) نیز در یک سخنرانی در تلویزیون ملی روسیه، از اقدام نظامی در دونباس خبر داد و از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.

همزمان با ادامه آتش جنگ در اوکراین، سیل واکنش‌های جهانی به این رویداد همچنان ادامه دارد و فشارهای دیپلماتیک و تهدیدها و تحریم‌های بین المللی علیه روسیه در حال افزایش است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …