یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

سیتیزن‌های بی‌رحم؛ تثبیت صدرنشینی شاگردان پِپ با جشنواره گل مقابل لیدز

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال منچسترسیتی سه‌شنبه شب در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه اتحاد میزبان لیدزیونایتد بود و در نهایت این بازی با نتیجه هفت بر صفر به سود سیتیزن‌های صدرنشین به پایان رسید. 

شاگردان «پپ گواردیولا» مانند بیشتر بازی های خود از همان ابتدا صاحب مطلق توپ و میدان بودند و حملات زیادی را روی دروازه میهمان خود ایجاد کردند. این حملات خیلی زود جواب داد و اشتباه مدافعان و دروازه بان لیدز باعث شد تا فیل فودن در دقیقه ۸ گل نخست تیمش را به ثمر برساند. 

در دقیقه ۱۳ نیز ارسال زیبا و بی نقص ریاض محرز روی دروازه و ضربه سر جک گریلیش، گل دوم سیتیزن ها را به همراه داشت. شاگردان مارچلو بیلسا که راهی جز تسلیم مقابل منچسترسیتی نداشتند، دروازه خود را برای بار سوم باز شده دیدند. این بار کوین دی بروینه بود که در دقیقه ۳۲ روی پاس بی نقص رودری صاحب موقعیت تک به تک شد و با یک ضربه پای چپ موفق شد گلزنی کند. 

سیتیزن‌های بی‌رحم؛ تثبیت صدرنشینی شاگردان پِپ با جشنواره گل مقابل لیدز

در نیمه دوم هم شرایط تغییر نکرد و باز هم این سیتیزن ها بودند که برتر مطلق میدان بودند. ریاض محرز در دقیقه ۴۹ موفق شد با کمک مدافع حریف گل چهارم را به ثمر برساند. دی‌بروینه در دقیقه ۶۲ با یک شوت سهمگین موفق شد گل پنجم منچسترسیتی را ثبت کند. 

این پایان کار نبود چرا که جان استونز که در این دیدار به عنوان مدافع سمت راست بازی می کرد، در دقیقه ۷۴ توانست ششمین گل تیمش را به ثمر برساند. جشنواره گل سیتیزن ها تمامی نداشت و ناتان آکه که در نیمه دوم به میدان آمد، ارسال فودن از روی کرنر را با یک ضربه سر دقیق به گل تبدیل کرد تا تیمش در دقیقه ۷۸ به گل هفتم برسد. در نهایت این دیدار با همین نتیجه هفت بر صفر به پایان رسید.  

منچسترسیتی با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و اختلاف خود را با لیورپول رده دومی به عدد چهار رساند. لیدز یونایتد نیز با این شکست شانزده امتیازی ماند و در رده شانزدهم قرار گرفت. 

در دیگر دیدار سه شنبه شب تیم های فوتبال نوریچ و استون ویلا به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان استیون جرارد که با آمدن او جان تازه ای گرفتند، موفق شدند  نوریچ قعر جدولی را با نتیجه دو بر صفر شکست دهند. 

دیدار تیم‌های برنت‌فورد و منچستریونایتد که قرار بود سه شنبه برگزار شود به دلیل تعداد بالای بازیکنان کرونایی منچستر به تعویق افتاد. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …