جمعه , 7 اردیبهشت 1403

نویسنده کتاب “حاج قاسمی که من می‌شناسم”: سپهبد سلیمانی عاشق مردم بود/ اقدامات مثال‌زنی “حاج‌قاسم” در مبارزه با جریان تکفیری

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی شیرازی و نویسنده کتاب “حاج قاسمی که من می‌شناسم”؛ در دهمین گردهمایی و تبیین مکتب حاج قاسم و سالگرد یادواره شهدا اتکا که در سالن بهشت در کمالشهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی مقام و جایگاه بالایی نزد خداوند متعال دارند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اتکا افزود: آبروی دنیا و آخرت برای خانواده‌های معظم شهدا است.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی وزارت دفاع با اشاره به سالگرد شهادت فرمانده سپاه قدس شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مردم علاقه فراوانی داشت و عاشق مردم بود.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی با بیان اینکه شهید سلیمانی علاقه خاصی به مردم زادگاهش و کرمان داشت، تصریح کرد: اعتماد مردم کرمان به فرمانده لشکر ثارالله وصف‌نشدنی بود.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم خود را مدیون مردم کرمان می‌دانست، ادامه داد: اقدامات و تلاش‌های حاج قاسم برای مقابله و مبارزه به تکفیری‌ها و تروریست مثال زدنی بود. 

جانشین رئیس سازمان عقیدتی وزارت دفاع با بیان اینکه سازمان اتکا دارای 138 شهید است، ادامه داد: این شهدا فخر و مایه مباهات این سازمان هستند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …