پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

لحظه ای غفلت و یک عمر پشیمانی

جانشین فرمانده انتظامی البرز با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه آخرسال گفت: پلیس مخالف شادی مردم نیست، اما با هرگونه رفتار مخاطره آمیز برخورد می‌کند.

برخورد قانونی با رفتارهای مخاطره آمیز در چهارشنبه سوریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: در این ایام ضرورت دارد خانواده ها، فرزندان خود را نسبت به عواقب خطرناک استفاده از مواد محترقه آگاه کنند.

جانشین فرمانده انتظامی البرز، گفت: خانواده‌ها نقش کلیدی در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال دارند و باید فرزندان خود را از اقداماتی که به آزار دیگران می‌انجامد، برحذر دارند.

سرهنگ معظمی گودرزی افزود: پلیس در این شرایط که مردم از شیوع بیماری کرونا رنج می‌برند با افرادی که با سوءاستفاده از این فرصت، قصد به خطر انداختن امنیت مردم را دارند، بدون اغماض برخورد می‌کند.

او گفت: چنانچه افرادی اقدام به ایجاد راه بندان و مزاحمت برای مردم کنند، پلیس قاطعانه با عوامل بی نظمی برخورد قانونی خواهد کرد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی البرز در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و دیگر موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

در روز‌های اخیر مقادیر زیادی انواع مواد محترقه در البرز کشف و ضبط شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …