جمعه , 14 اردیبهشت 1403

مدرسه ۱۵ کلاسه خیرساز در کرج بهره برداری شد

به گزارش ایرنا، همزمان با  این پروژه  ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه آموزشی در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور معاون اول رییس جمهور  افتتاح شد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز روز سه شنبه در آیین گشایش مدرسه بنیاد خیریه قلم چی کرج با اشاره به اینکه  این پروژه به صورت نمادین در خط چهار حصار کرج گفت: استان  البرز ۱۱ مدرسه قابل افتتاح با ۱۰۵ کلاس درس جدید با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان دارد که به صورت خیری- مشارکتی ساخته شده است.

حسن مهرانی اظهارداشت: مدرسه خیری- مشارکتی ۱۵ کلاسه بنیاد قلم چی در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع  و با زیر بنای ۲ هزار و ۳۴۱ متر مربع احداث شده است.

وی بیان داشت: عملیات ساخت این مدرسه از سال ۹۸ آغاز شد که با همت بنیاد خیریه قلم چی تکمیل و آماده تحویل به آموزش و پرورش شد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز تصریح کرد: از مجموع ۱۱ پروژه آموزشی قابل افتتاح در استان البرز تنها هزینه ۲ پروژه آموزشی به صورت ملی و مابقی خیرساز – مشارکتی تامین شده است.

مهرانی با بیان اینکه خیران برای همراهی با انقلاب و نظام اسلامی و خدمت به محرومان ۴۰۳ باب مدرسه طی ۴۳ سال گذشته در مناطق محروم استان البرز ساخته اند،اضافه کرد:  تاکنون به همت خیرین نیک اندیش چهار هزار و ۷۷۱ کلاس درس با زیر بنای ۲۶۹ هزار و ۷۸۱ متر مربع در مناطق کم برخوردار استان البرز ساخته شده است.

وی ادامه داد: برای ساخت این تعداد پروژه آموزشی ۴۶۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز افزود: اکنون ۶۱ پروژه  با ۶۶۸ کلاس درس با زیربنای ۸۶ هزار و ۹۷۱ مترمربع و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۴۳ میلیارد تومان در استان البرز درحال ساخت است.

وی تاکید کرد: با توجه به کمبود فضای آموزشی در البرز به منظور گسترش عدالت آموزشی در استان همچنان به نگاه معنوی خیرین نیک اندیش نیازداریم.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …