شنبه , 8 اردیبهشت 1403

دستگاههای اجرایی در خدمات رسانی به مردم شهر مهستان عملکرد مناسبی نداشتند

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: شرایطی که امروز مردم شهر مهستان پس از گذشت ۲ دهه با آن مواجه هستند نمایانگر آن است که دستگاه‌های اجرایی عملکرد مناسبی در این شهر نداشتند.

دستگاههای اجرایی در خدمات رسانی به مردم شهر مهستان عملکرد مناسبی نداشتندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمدرضا البرزی در بازدید از مناطق و فازهای مختلف شهر جدید هشتگرد (مهستان) گفت: ستاد توسعه شهرستان ساوجبلاغ متشکل از نمایندگان دستگاههای اجرایی که در امر توسعه شهرستان کوثر هستند تشکیل شده است و دبیرخانه آن به زودی در فرمانداری شهرستان ایجاد خواهد شد.

محمدرضا البرزی افزود: شهرستان ساوجبلاغ ظرفیت‌های گسترده ای دارد و نیاز است با اقدامات جهادی و عملیاتی در جهت توسعه همه جانبه شهرستان بی وقفه حرکت نمود .

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ضمن تقدیر از مردم شهر جدید هشتگرد (مهستان) که در طول سالیان گذشته علی رغم مشکلات صبوری کرده اند عنوان کرد: با برنامه های مدون و کارشناسی مشکلات شهرجدید هشتگرد (مهستان) احصا و با نظارت فرمانداری بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و همت مسؤلین شهرستانی،استانی و ملی مشکلات این شهر از قبیل کمبود سرانه های درمانی، آموزشی، فرهنگی و… گام به گام از سر راه مردم برداشته خواهد شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: دولت کرامت و عدالت خمودگی و رکود را نمی‌پذیرد و و بایستی سرانه ها در شهرستان عادلانه توزیع و همه مردم از آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به همراه مسؤلین دستگاه های اجرایی شهرستان و مدیریت شهری شهر جدید هشتگرد (مهستان) از پروژه های خدماتی، درمانی و شهری بازدید و از نزدیک با مردم در خصوص برخی مشکلات آنان گفتگو و ابراز امیدواری کرد این مشکلات انباشته شده بزودی حل شود‌.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …