پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

بهره برداری از ۲۵ طرح در فردیس به مناسبت دهه فجر

فرماندار فردیس از افتتاح ۲۵ طرح خدماتی و عمرانی در این شهرستان با اعتبار ۳۵۲ میلیارد تومان و ظرفیت اشتغالزایی بیش از ۱۹۵ نفر در در ایام الله دهه فجر خبر داد.

بهره برداری از ۲۵ طرح در فردیس به مناسبت دهه فجربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ابوالفضل اینانلو در جلسه هماهنگی افتتاح طرح های دهه مبارک فجر با بیان اینکه با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات گسترده و چشمگیری در بخش های مختلف در سطح کلان کشور انجام شده که در کنار همه مشکلات و نیازهای موجود، این خدمات نیز باید بیان شود افزود : بازدیدهای میدانی استاندار البرز و بررسی مشکلات و دغدغه های صاحبان صنایع توسط دولت فعلی روحیه جهادی را در استان ارتقاء بخشیده است و در این میان ما نیز تلاش می‌کنیم تا با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری از ظرفیت‌های موجود در جهت رفع نواقص بهره برداری کند.

او به افتتاح ۱۹ طرح بخش دولتی با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان، ۶ طرح بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان و کلنگ زنی ۴ طرح با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در شهرستان فردیس طی روزهای آینده اشاره کرد و افزود: روز شنبه شانزدهم بهمن همزمان با سفر استاندار البرز به فردیس این طرح ها به بهره برداری خواهد رسید .

اینانلو تصریح کرد: این طرح ها در بخش‌های مختلف از جمله تولیدی، صنعتی، آموزشی، ورزشی، بهداشت و درمان در مناطق روستایی و شهری از قبیل احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی، حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه، اجرای زیرسازی و آسفالت، سوله ورزشی، بوستان، پارکینگ ماشین آلات سنگین، کنار گذر کانال کریم آباد، زمین چمن پارک گل نرگس و کلنگ زنی احداث ساختمان پاسگاه انتظامی فردیس تعریف شده است.

فرماندار فردیس با اشاره به اهمیت اشتغالزایی و ایجاد فرصت شغلی در جامعه یادآور شد: در پی بهره برداری از این طرح ها بیش از ۱۹۵ نفر در ایام دهه فجر سال جاری مشغول کار خواهند شد. در این میان به همت بخش خصوصی و همکاری ادارات دولتی شاهد توسعه زیرساخت های شهرستان نیز خواهیم بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …