شنبه , 1 اردیبهشت 1403

دستگاه‌های متولی برای کاهش جرائم در استان البرز مشارکت کنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  مجتبی عبداللهی در دیدار با  رییس کل دادگستری، دادستان کرج و معاونان و مدیران شورای قضایی استان  البرز اظهار داشت: دستگاه قضا در نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش، کوشش و سختی‌های بسیاری را در نهایت شکیبایی و ایثار برای احقاق حقوق مردم و بویژه مظلومان و تحقق حکمرانی مطلوب دارد.

وی ادامه داد: این کار و تلاش ایثارگرانه که برای مردم و در جهت نیل به رضایتمندی خداوند صورت می‌گیرد جای بسی قدردانی دارد از این رو برای تمامی فعالان حوزه قضا در سراسر کشور و به خصوص در استانی با ویژگی‌های خاص البرز، آرزوی توفیق و عزت روز افزون دارم.

عبداللهی گفت: در این برهه سران 3 قوه در کشور هماهنگی بسیار خوبی برای خدمت به مردم دارند و اهداف مشترکی را در جهت معیشت، امنیت و اقتصاد مردم و خنثی سازی تحریم‌ها دارند.
وی افزود: بر این اساس ما نیز می‌توانیم در استان موضوعات مشترکی را تعریف کنیم و به صورت متحد و منسجم به تحقق آنها بپردازیم.

استاندار البرز گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که همه جا از صلابت و شرایط عالی استان البرز صحبت شود، ضرورت دارد به سمتی برویم که رتبه‌های برتر کشور در کاهش جرم و پرونده‌های قضایی داشته باشیم.
وی افزود: با تمام توان در کنار دستگاه قضا هستم تا بتوانیم براساس خرد جمعی با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های استان گامی موثر در راستای فرهنگسازی برای کاهش جرم و معضلات اجتماعی برداریم.

عبداللهی گفت: بسیاری از موضوعات که تبدیل به جرم و پرونده می‌شود، با ارتقا آستانه شکیبایی و بهره گیری از آموزه های دینی و اجتماعی، پیشگیری می‌شود.
وی افزود: باید با فرهنگسازی از وقوع و بروز جرائم جلوگیری کنیم و صلح و سازش را نهادینه کنیم.

فاضلی مدیرکل دادگستری استان نیز با ارائه گزارشی، شرایط استان را در حوزه قضا تشریح کرد و معاونان نیز در حوزه های خود در خصوص مسائل و چالش های موجود صحبت کردند.

انتهای پیام/ی

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …