جمعه , 10 فروردین 1403

ترکیب تیم لیگ برتری هندبال بانوان البرز مشخص می شود

محمدرضا کوشکی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تعدادی بازیکن غیربومی از استان های دیگر به تیم هندبال بانوان البرز  افزوده شده اما با این وجود تمام تلاش ما بر این است تا از ظرفیت جوانان استان بهره بگیریم.

وی اضافه کرد: به همین منظور با افزایش بازیکنان جدید در حال تست گیری از یک سری بازیکنان دیگر نیز هستیم که با این روند تا پایان هفته تیم بسته خواهد شد.

کوشکی با بیان اینکه با هدف حضوری قدرتمند در رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان، بازیکنان در اردو و انجام تمرین هستند، اظهار داشت: میانگین سنی بازیکنان تیم هندبال بانوان استان ۲۰ سال است.

وی ادامه داد: به جرات می توان گفت  که حریف های این دوره از رقابت ها شاید قرارداد یک بازیکن آنها  چندبرابر برابر بازیکنان تیم هندبال بانوان البرز است.

مدیرفنی تیم لیگ برتری هندبال بانوان البرز گفت: با این وجود در ابتدا به دنبال این بودیم که پس از سه سال وقفه در رقابت های لیگ شرکت کنیم و از سوی دیگر با یک نگاه حرفه ای در این دوره از رقابت ها حضور داشته باشیم.

کوشکی با بیان اینکه نخستین بازی تیم هفته آینده با فولاد مبارکه سپاهان خواهد بود خاطر نشان کرد: البرز جزو معدود استان هایی است که در این رقابت ها شرکت  کرد که توقع ما از بازیکنان این است که از این فرصت به خوبی استفاده  کرده تا برای هندبال استان آبروداری کنیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …