یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

نماینده مجلس: کارآمدی نظام دینی در تلاش، کار و پیگیری است

علی حدادی روز یکشنبه در حاشیه مراسم پرفیض زیارت عاشورای جاماندگان اربعین حسینی که در محل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برگزار شد، گفت: تقارن دفاع مقدس با اربعین حسینی فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، همان فرهنگی که امنیت امروز ما مدیون آن هستیم.

وی با اشاره به فلسفه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و جاودانگی اربعین حسینی و قیام عاشورا گفت: انسجام، وحدت، هم افزایی و آماده شدن برای ایجاد تمدن اسلامی از جمله دلایل گرامیداشت و جاودانگی اربعین است.

حدادی اظهار داشت: این مراسم میثاق نامه‌ای است که با شهدا بسته می‌شود که همواره رهرو شهدا و محب اهل بیت باشیم و بستر حکومت جهانی حضرت ولیعصر (عج) را فراهم سازیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در مدت کوتاه استقرار دولت سیزدهم شاهد اتفاقات خوب در کشور بوده‌ایم و عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که می تواند مسیر مهمی جهت پیشبرد اهداف اقتصادی و امنیتی باشد.

حدادی با اشاره به تفکر پلید آمریکا مبنی بر نفوذ شدید رژیم غاصب صهیونیستی گفت: ایران اسلامی باید در برابر این افکار پلید بایستد و با اعتقاد و باوری که دولت و مجلس مردمی و انقلابی دارد و با انسجام و وحدت، مشکلات اقتصادی مردم را مرتفع نموده و مانع از هجمه دشمنان شد.

وی افزود: خدمت به مردم در دستور کار و اولویت دولت سیزدهم و مجلس یازدهم  است و این یعنی مدیریت جهادی و انجام مطالبات به حق مردم محروم است.

حدادی گفت: امروز اولویت کشور بخش سلامت و واکسیناسیون سنین مختلف جامعه است و واکسن هایی که در گذشته اعلام می‌شد امکان ورود به کشور ندارند وارد شده و علاوه بر آن ۶ میلیون واکسن تک دوز نیز برای سنین ۳ تا ۱۷ سال به کشور وارد شده است.

وی با بیان اینکه اتصال به اوراسیا امتیاز ویژه برای کشور ایران است گفت: اتصال به اوراسیا اقتصاد جهانی را هموار می‌کند و ما میتوانیم با تکیه به جوانان کشور و استفاده از ظرفیتهای فراوانی که در کشور وجود دارد و با اراده، باور و اعتقاد موفقیتهای خوبی کسب نماییم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح های تصویب شده در مجلس گفت: طرح تامین مسکن، جلوگیری از فرار مالیاتی برخی افرادی که عایدات خوبی دارند از جمله این طرح هایی هستند که با اجرایی شدن آنها بسیاری از مشکلات مردم مرتفع خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت:  امیدواریم دولت سیزدهم در بخش قیمت ثبات ایجاد کرده و آرامش را به بازار برگرداند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …