جمعه , 10 فروردین 1403

۴۰۰ پروژه عمرانی محرومیت زدایی در البرز به سرانجام رسید

سردار علیرضا حیدرنیا روز شنبه در حاشبه بازدید از افتتاح ۲ پروژه اشتغالزایی و خدمات رسانی جهادگران به روستای سیل زده کلها واقع در جاده کرج – چالوس در جمع خبرنگاران افزود:  پروژه های محرومیت زدایی در حوزه های آبرسانی،  مرمت و احداث منازل محرومین و ساخت راه و همچنین تامین نیازمندی مردم محروم بوده است. 
وی به اقدامات سپاه و. بسیج سازندگی در حوزه تاسیس صندوق های قرض الحسنه نیز اشاره کرد و اظهار داشت:  طی این مدت بیش از یکسال ۳۷۰صندوق قرض الحسنه راه اندازی شده که یکی از برکات آن نهادینه سازی سنت قرض الحسنه در جامعه می باشد. 
وی با بیان اینکه این صندوق ها بیش از ۱۸هزار عضو دارند، گفت:  این صندوق ها که توسط خود مردم برای خدمات رسانی به مردم راه اندازی شده از ابتدای سال گذشته تاکنون و در این شرایط سخت کرونایی بیش از هشت میلیارد تومان تسهیلات داده اند. 
خیدرنیا تصریح کرد: از طریق این صندوق ها در این مدت ۶۷۸شفل مستقیم ایجاد شده است. 
فرمانده سپاه استان ادامه داد: همچنین با راه اندازی ۳۷کارگاه اشتغال زایی زودبازده در این مدت بیش از ۲هزار و ۱۰۰شغل ایجاد شده است. 
توزیع بیش از ۳۵۰هزار بسته مومنانه در البرز
حیدرنیا در ادامه به موضوع کمک های مومنانه از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا بخصوص پس از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر پای کارآمدن مردم و بسیج برای کمک به آسیب دیدگان از محل این بیماری، گقت:  از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون بیش از ۳۵۰هزار بسته کمک های مومنانه به صورت هدفمند بین اقشار آسیب دیده و محروم توزیع شده است. 
وی اضافه کرد:  همچنین بیش از ۱۶هزار و ۵۰۰کارت هدیه و ۷۳۰ هزار پرس غذای گرم در این مدت تهیه و توزیع شده است. 
فرمانده سپاه استان البرز افزود:  تهیه و توزیع ۴۳۶ سری جهیزیه برای نوعروسان کم بضاعت و آزاد سازی بیش از ۳۰۰زندانی جرایم غیرعمد از دیگر اقدامات سپاه و بسیج سازندگی از ابتدای سال گذشته تاکنون می باشد. 
وی بیان داشت:  سپاه و بسیج نهادی از دل مردم است که هر جا احساس نیاز شود وارد عرصه می شود و در کمترین زمان و با بهترین شیوه مشکلات را رفع می کند. 
امروژ با راه اندازی دو کارگاه اشتغال زایی کوچک برای ۱۵نفر ابجاد شغل به صورت مستقیم شد. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …