پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

شهید سلیمانی اسوه عرصه میدان جهاد است

ارسلان قاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای ترویج این فرهنگ و روحیه در دستگاه های اجرایی باید کارگزاران نسبت به مسوولیت خود تعهد و تخصص داشته باشند که دراین زمینه دوری از شعار و عامل بودن نسبت به رفع مشکلات مردم، باور و اعتقاد به خرد جمعی،  کار تیمی،  داشتن برنامه و نظم در امور از مولفه های مهم به شمارمی رود.

وی ادامه داد:  مدیریت جهادی  پیشگام بودن، حضور در صحنه، تحمل سختی راه و تعقل برای برون رفت از مشکلات با تمسک به مدد الهی است.

قاسمی گفت: متاسفانه امروزه فساد اقتصادی در بخشی هایی از بدنه اجرایی و بنگاه های اقتصادی که اموال عمومی و بیت المال را در اختیار دارند ضربه به اعتماد مردم زده  و نیازمند جراحی و پاکسازی است.

وی یاد آورشد: باید بر گلوگاه‌های فساد اقتصادی نظارت سیستمی حاکم باشد و با اصلاح روش‌ها شرایط سوء استفاده از افراد گرفته شود.

فرماندار نظرآباد در ادامه بیان داشت: ایران اسلامی  هم از نظر منابع طبیعی و موقعیت ژئوپلیتیک دارای مزیت نسبی، رقابتی است و هم به لحاظ ظرفیت نیروی انسانی قوی و جوانان مخلص، پرانگیزه که می توان با تلفیق تجربه، شور و انگیزه جوانی از شرایط سخت امروز عبور کرد.
قاسمی گفت: همواره در میدان دفاع مقدس و دفاع از حرم تلفیق دانش مستشاری و نیروی جوانی با شاخصه اصلی اخلاص و کار برای خدا  پیروزی به همراه داشته است .
وی اضافه کرد: بزرگترین ویژگی شهید سلیمانی این بود که  ایشان مطیع ولی فقیه بود و در این مسیر به بلوغ کامل فکری رسیده بود چون ایمان به درستی  مسیر داشت و انگیزه و انرژی او بسیار فراوان بود.

قاسمی گفت: شهید سلیمانی به جذب حداکثری جوانان و استفاده از این موهبت الهی ایمان داشت، ساده زیستی و پاکدستی و عدم دلبستگی ایشان ظواهر دنیا  از دیگر خصیصه های این شهید بزرگوار است که باید الگو قرار گیرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …