پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

راهیان نور بستر مناسبی برای آشنایی با اهداف ایثارگران است

به گزارش جمعه شب روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز «مجتبی عبداللهی» در بازدید  از زائرسراهای اسکان راهیان نور و حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور که  به همراه فرمانده سپاه البرز انجام شد، افزود: باید  زمینه سازی برای حضور زائران در راهیان نور و استفاده از این فضای معنوی  فراهم شود.

وی ادامه داد: باید تمام تدابیر لازم را فراهم کنیم که خانواده ها و افراد متقاضی با آرامش خاطر در این سفر زیارتی و سیاحتی حضور یابند.
استاندار البرز بر اهمیت ترویج فرهنگ شهادت و لزوم تبیین دستاوردهای گنجینه دفاع مقدس تاکید کرد.

سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز  با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از اقدامات مهم در مقابله با هجمه های دشمنان نظام اسلامی است ، گفت : هدف راهیان نور زنده نگه داشتن یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایثارو شهادت، تببین سبک زندگی شهدا و ارائه راهکار عملی برای جوانان در زندگی است .

وی افزود : رسالت راهیان نور، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان کشور است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

همچنین مسوول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: در ایام پایانی سال جاری و عید نوروز ۱۴۰۱ بین ۶ تا هفت هزار البرزی راهی اردوهای زیارتی سیاحتی راهیان نور در جنوب کشور می شوند.
سرهنگ پاسدار «سعید اخلاقی» با بیان اینکه اعزام اردوی راهیان نور در سال جاری پس از 2 سال وقفه به دلیل شرایط کرونایی از ۱۹ اسفند ماه جاری از محلات آغاز شده است، افزود: روزانه بین ۶ تا ۹ دستگاه اتوبوس زائران به سمت مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

در حاشیه این بازدید استاندار البرز ، فرمانده سپاه استان ، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور دیدار و گفت و گو داشتند.

همزمان با  سالروز میلاد باسعادت حضرت ولی عصر (عج )  مجتبی عبداللهی استاندار البرز و سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان از زائرسراهای راهیان نور استان البرز ، اردوگاه شهید مسعودیان و شهید باکری و شهید کلهر در مناطق عملیاتی جنوب بازدید و با زائران گفت و گو به عمل آوردند و  با  حضور در منطقه  عملیاتی شلمچه با شهدا تجدید پیمان کردند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …